Hunger Games

Igår var vi på bio. =) Det var jag, Micke, Tomas, Aijan, Emma och Simon. Möttes vid bion vid 19:30, köpte biljetterna och sen gick vi till Bellman där vi åt/fikade.

Såg Hunger Games. Hade verkligen sett fram emot att se den efter att ha sett Battle Royale i höstas som jag verkligen gillade. Den här var över förväntan! Lång film men spännande hela tiden. Jättebra film, bra handling och bra skådespelare. Rekommenderas till alla.


Efter filmen missade vi ett tåg så var hemma efter midnatt. Det var värt det men gud vad jag har varit trött idag... helt sjukt. Värst var på förmiddagen, före lunch. Det tog verkligen emot att gå upp i morse. Måndagsmorgnar är det värsta jag vet. :P Men nu är det över, snart är det helg igen! Haha.



Har fortfarande huvudvärk, misstänker att det har nåt med synen att göra. Att jag har fel styrka på mina linser/glasögon. Makes sense. Hoppas det går över snart för jag har inte tid/råd att fixa det just nu. Imorgon när Micke får lön ska vi köpa flygbiljetter till sommarens resa. :D I'm so excited.

Nu har jag precis sett senaste Desperate Housewives (kommer verkligen sakna den serien!), duschat och väntar på att Micke ska komma hem från jobbet. Vi måste handla igen, hoppas Coop-korten är aktiverade nu. Vuxenpoäng där.



Blev ingen träning idag, gav upp lätt eftersom jag var så sjukt trött och har huvudvärk och hela arbetsdagen har jag bara väntat på att klockan ska slå 16:30 så jag får åka hem. Har en svacka igen (de verkar komma allt oftare, inte bra...!). Dels för att jag känt mig så trött och kraftlös på sistone, och även för att det börjat bli så himla mycket folk på gymmet. Don't like it. Måste skärpa mig, annars kommer beach 2012 inte bli en rolig historia...

I helgen vill jag grilla! Nån som är på? ;D
#1 - - Anna:

Om det är fint väder är jag på =)

#2 - - Amanda:

Jag vill grilla med dej! <3