I'm eating fun dip right now

Helg igen då! Veckan har gått fort.

Har inte hänt så mycket i veckan, mest jobbat. Har haft ovanligt trevliga kunder den här veckan, riktigt kul! Får njuta av det så länge det varar. :P


Jag lagar pannkakor =D

I onsdags tränade jag med Miranda efter jobbet. Det är mycket roligare att träna tillsammans, istället för att jämt vara ensam på gymmet. Vi pratade en stund medan vi gick på löpbandet, sen tränade vi på varsitt håll. Efteråt tog vi kaffe och smoothie på Bellman och snackade skit som vanligt. Känns som vi ses så sällan numera, vi jobbar om varandra hela tiden eftersom hon jobbar så mycket kvällar och helger.


Anna i det fina vårvädret igår ;P

Har bara tränat två dagar den här veckan. Dels behövde jag en extra vilodag efter att badmintonpasset vi körde i söndags kicked my ass. Sen har jag haft en förjävla huvudvärk, konstant i över tre dygn nu. Vaknade upp med den i onsdags morse. Trodde det berodde på att jag gnisslat tänder i sömnen, det händer ibland och då brukar det gå över efter några timmar max.

Men det har inte gått över ännu. Det är till o från, är värre på kvällarna. Ingenting hjälper - inte vila, sömn, dricka massa vatten, värktabletter... jättejobbigt. Kanske har fel styrka på mina glasögon och linser. Orkar inte med sånt här krångel! Har inte tid.

Har gått o lagt mig jättetidigt varje kväll men det har inte hjälpt ett dugg. Har ingen energi att göra saker med den här huvudvärken, och det blir så mycket jobbigare att jobba. :/



Igår efter jobbet var jag med Anna. =) Hon jobbar i Solna så hon hoppade på pendeltåget och så möttes vi i Häggvik. Promenerade till Coop och handlade lite. Ville impulsshoppa Converse-skor, de hade på rea för 400 (!) spänn. Men de hade typ inga storlekar kvar, bara för stora eller för barn. Just as well, behöver inte nya skor egentligen och jag måste spara pengar som fan nu.

Sen gick vi hem och lagade mat. Micke jobbade men vi lagade åt honom också. Det blev tacos, supergott. Orkade bara en portion dock, det är väldigt mäktigt det där.

Ser missnöjt att de bra storlekarna är slut...


Dinner!

Spelar tv-spel och dricker homemade smoothie (fick en mixer av Anna igår, tack! ;D)

Vi spelade lite spel, fighterspel och bilspel. Men vi var så dåliga på det så tröttnade snabbt. ;D Såg en film sen, I Don't Know How She Does It med Sarah Jessica Parker. Den var helt ok, lite rolig.

Efter det kom Micke hem och skjutsade hem Anna. Jag gick o la mig vid 21 på en fredagkväll. Allt p.g.a denna hemska huvudvärk. Vaknade upp idag och den är fortfarande kvar, har förlorat hoppet om att den ska gå över tills festen ikväll. :( Kanske alkohol kan lindra den... jag vägrar stanna hemma i alla fall. Det gör ändå ingen nytta, gör lika ont i alla fall.

Ikväll ska gänget på fest i Solna, och jag ska fota med min nya kamera. :D
#1 - - anna:

åh smoothie är så jäkla gott :)



sv: har hört från de som sett/läst både hunger games och battle royal att de inte är så lika ändå. men ska nog se battle r, blev sugen nu :)