Party for everybody

Hade en sjukt rolig kväll igår! :D

Mötte Sandra i stan vid halv sju. Vi åkte till Jenny och var där lite före åtta, sen kom Emma inte så långt senare. Vi käkade grillad kyckling och potatis från ugnen, sjukt gott! Var vrålhungrig också. Och så blev det kladdkaka med grädde till efterrätt. Herregud, åt som en häst igår. Tur att jag tränade igår, och imorgon igen!



Vi drack även drinkar och kollade liite på Eurovision. Men hann bara se 12 bidrag, sen var vi tvungna att åka. Tog en taxi till stan, vilken lyx. Drack lite i bilen på vägen också. Sen var vi framme vid Collage typ tio i elva. Så sa de att de inte öppnade förrän 11, vi gick in vid fel ingång eller nåt, vet inte.

Jag var jättekissnödig så då gick vi till en public toilet och la in en femma. Sen när jag satt därinne så bara flög dörren upp och den gick inte att stänga. Sandra fick stå o dra i den medan Jenny tryckte på från andra sidan medan jag satt på toa hahaha.



Efter det gick vi tillbaka till Collage, där vi mötte Simon och hans syrra. Hade en asrolig kväll! Drack drinkar och dansade. Kollade Aftonbladet och såg att det stod att Sverige ledde stort i Eurovision. Var tvungen att ringa Micke och kolla, sen även Miranda. Och vi vann!!!! Så himla typiskt - jag brukar följa ESC som en slav varje år (älskar det) men just i år som jag missar det så vinner vi. Kollade på reprisen idag, har fortfarande svårt att förstå hur vi vann. Men med vårt bidrag var det nog inte så konstigt, Loreen var helt fantastiskt bra.


Sandra står o håller i dörren medan jag är på toa :P



Så vart det ännu mer party. Emma bjöd på tequilashots. Jenny och Sandra drog efter ett tag, vi andra stannade. Sen gick Emma o de andra också. Jag skulle med egentligen men sen hade jag glömt min jacka (när man knappt märker att man glömt jackan när man går utomhus, då är det sommar!), så då stannade jag kvar för jag ville.

Dansade vidare själv, det var kul! :) Bra musik. De spelade Euphoria också, då kom dansgolvet igång rejält. Jag dansade till stängning vid 3, sen kollade jag SL. Nattbussen skulle inte gå förrän 3:45, fan tänkte jag. Men det tog typ 40 min att promenera från Stureplan till centralen för mig haha. Hade mina klackar som jag älskar, men efter att ha dansat i några timmar gör det ganska ont att gå.


Beerpong

Men det var en jättehärlig promenad, ljust ute och massa folk o trevlig stämning. Man kände sig hur trygg som helst, gick där o lyssnade på musik. Sen var det några killar på vägen som ville fota sig med mig haha. Jag lät dem göra det, var på bra humör så tänkte whatever.

Så ringde Micke, han stod och väntade på nattbussen. Skitbra tajming. :D Han och de andra hade gått ut sent efter Eurovision och inte kommit in nånstans för att det var sent o alla var packade haha. Så då tog vi nattbussen hem tillsammans. =) Bra avslut på en grymt rolig kväll.


Promenera till nattbussen i dagsljus, och fota sig med random guy

Nu är Micke på väg till Eskilstuna för att hälsa på sin mamma. Jag skulle egentligen följt med, men är jättetrött så orkar typ inte gå nånstans idag. Ska kolla på lite serier, se några avsnitt av New Girl och sen ska jag kolla om the O.C. Orkar typ inte leta nya serier och den är så bra att man kan se den många gånger, och har alla på box! :)