Tonight we are young, so lets set the world on fire

Söndag igen, sitter hemma bakis och chillar.

I fredags efter jobbet tog jag, Emma och Jenny en glass i solen. Det var jättevarmt och skönt o glassen var svingod. Vi satt o snackade skit ett tag, sen drog jag till gymmet. Körde en timme där, gick bra. Får inte träningsvärk o så längre, så måste börja träna hårdare. :P Det går väldigt bra på löpbandet också, konditionen blir bättre o bättre. Har tränat som ett svin hela veckan (5 dagar) och igår förstörde jag allting med alkohol och chips. Svinbra. =P


Haha, "du ser ut som en bebis" sa Micke. Jag trodde honom inte, o sen såg jag bilden... såhär kan jag se ut hemma!

Igår tog jag det lugnt på dagen. Åkte till Sollentuna centrum för att handla på Systemet. Det var skitvarmt ute, höll på att svettas ihjäl i tröja och jacka. Äntligen är våren här! =D

Funderade på att träna också, hade ändå vägarna förbi gymmet, men kände mig redan sliten så tänkte att det är bäst att inte slita ut sig så man måste ta en träningspaus sen. Imorgon blir det hårdträning igen.



Sen kom Micke hem vid fem. Vi käkade grillad kyckling till middag och fixade oss. Sen mötte vi Miranda i stan vid halv sju, och så åkte vi vidare mot Täby för att förfesta hos Kicki. Hon bodde jättehögt upp, fick nästan svindel i hissen! :P

Vi drack drinkar o käkade hennes goda hembakade muffins. Kollade fotboll (sådär haaalvt ointresserad haha), och spelade strippoker som blev ett fiasko för vi tröttnade efter att jag hade fått av mig en klocka o en strumpa, och Aijan sina tofflor. ;D



Blev aldrig nån utgång, Tegel såg helt dött ut och ingen av de andra var taggade på att åka till stan. Robban o Danne var på Robbans syrras fest i Stureby, men det var så himla långt att åka. Miranda o Micke fyllekäkade på ett kebabställe och sen åkte vi hem. Torrisar vi har blivit! Det är ett mönster, när våren kommer börjar man grilla och vara ute mer och så blir det mindre utgångar. Så har det iaf varit för min del de senaste åren.

Ska försöka vara nykter nästa helg, vi får se hur det går men jag preliminärbokar en nykter helg. Lär säkert inte gå men jag ska försöka. Det blir Eurovisionkväll i alla fall. Det blir lättare att inte äta skräp om man inte dricker också.



Har kollat på säsongsavslutningarna av alla serier nu också, tråkigt att de är slut! Inga nya avsnitt förrän i höst, och nu följer jag bara 5 st serier. När det var som mest var det 12, känns som jättelite nu. Behöver mer serier! Nån som har några bra tips?

Bra låt som spelades i säsongsavslutningen av både Gossip Girl och 90210 (passade betydligt bättre i förstnämnda dock)!
#1 - - Anna:

årets bästa låt <3