Friday baby!

Dagens...
Frukost: Ett stekt ägg och en stekt majskolv
Lunch: Kotlett och ris
Middag: Fläskfilé och potatis
Humör: Fredagsglad
Gjort: Jobbat
Planer: Jobba, äta middag hos Lasse
Köp: -
Låt: Snake Charmer - Jessica Lowndes
Bästa: Fredag!!!
Sämsta: Är sjukt trött idag.
Sjuka: -
Väder: Fint höstväder.

Veckan har gått fort som alltid. Så himla skönt att bara jobba fyra dagar också, var ju ledig i måndags.

Träningen har inte gått sådär jättebra, sprang ju en mil ute i tisdags och sen har jag bara kört ett pass till. Blev igår morse före jobbet, fick gå upp kl.5. Men det gick inte så bra, hade väldigt lite energi eftersom jag inte ätit frukost. Orkade inte ens springa 5 km, katastrof. Men blev ca 3,5 km och lite crosstrainer o cykel o magövningar.
 
Ensam på gymmet kl.6 på morgonen

Var inte så jättetrött igår trots att jag gått upp tidigt, men det tar jag igen idag. Är skittrött, har inte varit så trött på morgonen på mycket länge. Tur att vi hade möte i en timme first thing in the morning.

Igår efter jobbet träffade jag Emma. Det var "bara" ett par veckor sen senast men kändes som längre, eftersom vi brukade ses jämt förut när vi jobbade tillsammans. Vi fikade med cappuccino och lussebulle ett tag och sen såg vi Breaking Dawn part 2 på bio.


Jag var ju lite besviken på förra filmen, tyckte den var ganska händelselös. Men den här var verkligen över förväntan, tror nästan den här filmen var den bästa utav alla. Har glömt boken så det var väldigt spännande, visste inte alls vad som skulle hända. Den lär jag se igen. :)
#1 - - Anna:

Måste se den!!!