Vit helg

Två vita helger i rad, snart är jag praktiskt taget nykterist. ;) Haha.

Det har varit en skön helg. I fredags var jag bara hemma o kollade på serier, sen när Micke kom hem gick vi o la oss.

Stretching :P

Igår när vi vaknade åkte vi till ICA Maxi och handlade lite grejer. Sen blev det omelett till frukost, och en kopp kaffe framför ett avsnitt av Vampire Diaries. Efter det åkte vi till Sollentuna sporthall för att spela badminton. ;D Ska börja göra det oftare, det är så himla kul att träna tillsammans plus att det är både bra och rolig träning. Jag har jättemycket träningsvärk i rumpan och låren nu, och armen från handleden ända upp till axeln.

Sen åkte vi hem o duschade, o därefter åkte vi till Nacka för filmkväll hos Emelie. Tog bilen. Men vi åkte vilse som vanligt, hatar den där GPS-kärringen alltså! Men till slut hittade vi. Handlade lite gott på ICA, och Micke köpte med sig mat från McDonald's. Jag hade köpt med mig en egenblandad sallad, men helt nyttig var jag inte. Käkade chips o choklad.

Älskar Emelies spegel, man ser smal ut i den!

Älskade Anna

Det var vi, Emelie, Anna, Johan och Miranda som hade filmkväll. Såg först senaste Mission Impossible - Ghost Protocol. Jag har inte sett någon av filmerna men den var väl helt ok. Sen såg vi Unknown, den var bättre. Spännande film.

Vi tog bilen hem, släppte av Miranda i Slussen och skjutsade A & J hela vägen hem. Stannade på en mack o köpte lite mer cola på vägen hem, sen när vi kom hem såg vi senaste Vampire Diaries-avsnittet.

Nya träningskläder

Idag har vi varit i Stinsen, jag shoppade träningskläder. Har köpt nya byxor, en sportbh och en t-shirt. Nu känner jag mig jättesugen på att träna, men blir inget idag eftersom jag har så mycket träningsvärk. Imorgon igen, så!

Har storhandlat på Coop också, nu har vi fyllt hela frysen med mat. Ikväll blir det tacos till middag, mums.
#1 - - Anna:

Snygga träningskläder! Vi har likadan tränings bh :P