Inflyttningsfest

Igår var det inflyttningsfest i Uppsala, sjukt rolig fest! Synd bara att det tog slut så snabbt.

Micke drog lite tidigare från jobbet så vi hann ses lite hemma först, tog en fördrink tillsammans. Sen drog jag, Micke stannade kvar för att senare dra till Tomas och Aijans fest.

Hoppade på tåget mot Märsta; Emma, Simon och Maria var redan på tåget. Vi bytte till upptåget i Upplands Väsby. Mysigt tåg. Fördrack lite på tåget också. Det gick ganska fort, tror inte det tog ens en halvtimme till Uppsala. Väl framme var det mörkt och regnigt, och det var en bit att gå bara för att hitta bussen. Jag hade iaf paraply.



Vi hittade dit till slut! Anna öppnade dörren festglad och vi hade med oss tequila. Det var redan en del folk där, bl a Martin, Christoffer och Björn som har jobbat med oss. Hälsade på några och gick sen på toa. Sen shottade vi tequila. Så äckligt men partyfeeling till max.

Festen var askul men var inte vidare social och bra på att mingla direkt... haha. Var en hel del folk där som man aldrig träffat förut, men hängde bara med samma hela kvällen typ inne på Annas rum. Jag, Emma, Simon, Maria, Anna, Martin, Christoffer o Björn.


Emma hittade Annas snorkel och trodde först det var en dildo hahaha. Och jag o Anna spelade hardstyle och vill åka på nästa kryssning nuuu. Frågan är bara om jag har råd... :/ Vill ju egentligen köpa ny mobil. Jag kanske har råd med både och.

Jag tog 32 bilder igår men knappt någon av dem går att lägga upp på facebook. Så dålig kamera med dåligt ljus och knäppa bilder. Önskar jag var städad nog till att ta med den bra kameran på fester. Är för rädd om den. Men ska nog börja göra det på hemmafester. Det är bara att stoppa ner den i väskan om man känner att festen börjar spåra ur haha. Har ingen bild på mig i min fina klänning som jag köpte på Teneriffa och inte har kommit i förrän nu... eller kom i den, men den var alldeles för tajt då. Måste kolla om Emma har nån bild.


Man ser bara min klänning bakifrån...


Jag skulle egentligen sovit över, men sen skulle alla som jag varit med hela kvällen ta sista tåget hem, så då kände jag att jag lika gärna kunde åka också. Skönt att sova och vakna upp hemma. Och jag fick ju sällskap hela vägen hem till Häggvik med tåget.

Fyllekäkade vårrullar framför ett avsnitt av O.C, sen somnade jag. Micke kom hem senare. Han är och jobbar nu igen stackarn. Jag ska bara slappa i soffan idag. Skulle gärna tränat om jag inte vore bakis. Men det är nog bra med en vilodag.
#1 - - Anna:

Jag glömde min kamera hemma men tog några halvdåliga med mobilen ;D