2013-04-28

Har haft en grym helg. :D Verkar som att jag bara kommer uppdatera en gång i veckan numera, mest för att det finns ingenting att skriva om på vardagarna.

Träningen i veckan har gått trögt fortfarande, bara kört två gånger den här veckan. Tur att jag inte gett upp alls åtminstone, bättre än inget. ;p Snart står man där med putmage i bikini. :( Usch fy hemska tanke! Får börja träna med andra mer så det blir roligare.
 
I fredags var det afterwork på Wok House med kollegerna. Kul! Käkade där också, jag fick världens största kycklingsallad. Orkade inte ens halva. Och så blev det ett par smarriga drinkar. Tog tåget hem lite efter midnatt.
Cosmopolitan

Yummie :)

Igår träffade jag Jossan i stan kl.14.30. Var lite småseg efter kvällen innan. Vi tog en shoppingrunda. Eller hon följde med mig på min shoppingrunda. ;) Hittade ju en sommarjacka på Kappahl för två veckor sen som jag ville köpa men inte hade råd med då. Till min stora lycka fanns den inte bara kvar, utan även på 25% rea! Fett nice.

Utöver det blev det två t-shirts och två par solbrillor, bl a ett par nya pilotbrillor. Nu behöver jag inte köpa fler det här året.. har typ 6 par hemma nu. ;p

Sen tog vi en snabb fika, därefter blev det impulsbio. Såg den brittiska komedin I Give it a Year. Inte den roligaste man sett, men lite småcharmig och ganska kul vid vissa tillfällen. Var dock irriterande att folk skrattade överdrivet vid vissa tillfällen, man satt o tänkte "sååå roligt var det inte!", liksom.


Sen blev det drinkar med vännerna! :) Först hade det tänkt bli Snaps uteservering, men var alldeles för kallt. Så då blev det Kellys Bar där vi var en stund men fanns inga lediga bord så det var jobbigt att bara stå där. Tog två cider där.

På bion :)


Efter det drog vi vidare till Bar 54. Betalade ingenting i dörren och behövde inte ens hänga av sig jackan, sweet. Det var nog för att vi var där så tidigt. Irriterande att man bara kunde betala med kontanter i baren dock, man fick ta ut pengar.

"Honeeeey... you gotta slow down with those Cosmo's!"

Shots shots shots

Tog några drinkar där, sen vid midnatt kom dansgolvet igång. Var askul. Och Robert bjöd laget runt på shots. Sen drog jag och Jossan lite efter 1 så jag skulle hinna hem med sista pendeltåget. Hade inte planerat att köra en all-in-kväll, det hade jag varken outfit eller pengar för. ;p Det är ju snart Valborg dessutom. :)
#1 - - Anna:

Jag missar alltid allt roliga :8

#2 - - ADARAS.se:

Tänkte bara tipsa om min nya tävling där du kan vinna ett objektiv till mobilen! Var gärna med :) http://adaras.se/2013/april/vinn-ett-fish-eye-objektiv-for-mobilen.html#comment

#3 - - Dennis:

Hej mitt namn är Dennis. Och jag utsattes för övervåld av flera av vakterna på bar 54 på Götgatan i lördags den 27 April. Jag söker runt på nätet efter folk som var där, som kan vittna om övervåldet. Jag läser på din blogg att du var där, så jag undrar om du såg något eller vet någon som såg något? Du kan väl höra med dina vänner? Vet även att många filmade med sina telefoner, så filmer skulle hjälpa mig enormt. Maila gärna mig eller skriv här om du vet något. Tack på förhand! MVH: Detektiv Dennis