Slut på semestern

Jahopp, då var man inne på sista semesterdagen. Tråkigt. :( Den här sommaren har gått alldeles för fort, som vanligt! Behöver en sommar till. Det har varit en bra sommar med bra väder och härliga resor. Längtar redan till sommaren 2014. :)

Det blev träning i förrgår ändå, är så glad att jag tog mig dit. Var ett underbart pass, så himla skönt att vara tillbaka. Blir nästan sugen på att träna idag också, men är nog inte så bra när man är bakis. Är inte jättebakis men ändå.

 
Igår på dagen var jag och Miranda i stan och shoppade. Behövde nya jeans inför hösten, och tre par blev det. ;D Och en skjorta. Den här gången var det inte så att jag bara ville ha nya jeans, jag behövde verkligen. Har massa gamla som är slitna och fula o några som har krympt i tvätten som inte går att få på sig längre. Har slutat köpa jeans som man knappt får på sig från början. De är inte sköna att ha på sig heller.

Köpte dessa baggyjeans (supersköna!) och sen två st tajtare jeans.

Miranda experimenterade lite med frisyren :p

Vi käkade lunch på Kungshallen. Blev stark kyckling med ris, typ det jag alltid brukar ta där. :p Sen köpte vi presenter till Jackie, handlade på Systemet och ICA o därefter var det dags för förfest hos Miranda. Visade sig att förfesten blev mycket roligare än den riktiga festen sen.

Blev drinkar, musik och sen grillad kyckling o grönsaker till middag. Jag kommer förvandlas till en kyckling snart, äter det jämt. ;D Haha. Och så fick Miranda en försenad födelsedagspresent från Cypern; en penisborste. Alltså en hårborste med skaft format som en. Hahaha. Så kul.

 
Träffade Tessan i stan och så drog vi till festen som var i Alvik. Jackie fyllde år. Festen blev ett fiasko, för vår del iaf, fett tråkigt folk och vi kände oss inte alls välkomna av han som bodde i lägenheten. Riktigt otrevlig typ om jag får säga det själv. Så vi stannade inte särskilt länge.

Hade tänkt att dra ut, Annelie körde bil, sen blev vi så trötta så åkte hem istället. Fick skjuts hela vägen hem av Annelie, så himla snällt av henne! Var jätteskönt att få skjuts när man var så trött. Tessan hade redan somnat i baksätet haha. Kom hem lite före två tror jag.

 
Imorgon börjar jag jobba igen. Får väl tänka positivt, första dagen är alltid rolig och sen efter den är det ju helg igen. Fett smart att börja på en fredag, ska nog alltid planera mina semestrar så hädanefter. :)
#1 - - Anna:

Haha snygg penis! :P