It's like every day is a struggle, my vision's getting blurry

Första snön har precis kommit, men det är väldigt lite. Knappt att det stannar kvar på marken. Otroligt att det är Lucia nästa vecka redan, bara två arbetsveckor kvar till jul. Vi måste verkligen ta upp julpyntet i helgen. Och så ska jag julhandla.

En av veckans mumsiga middagar :)


Har igen bara tränat två gånger denna vecka. Blev ett indoor walking-pass i onsdags med Anna. Det var inte lika jobbigt som förra gången och instruktören var inte lika bra som den förra. Tror jag körde lite lugnare för att jag visste att det var 45 min och ville orka med hela, förra gången orkade man knappt 30 min.

Igår var det konsultevent med min arbetsgivare. Företaget firade 10 år så det var ett biogala-event. De hade hyrt hela Park-bion, och man fick ta med sig en gäst så jag tog med Micke. Efter jobbet gick jag, Camilla och våra karlar till Subway och käkade.
 
Sen började eventet vid 17.30. Då var det mingel med bubbel. Sen var det bio, The Hunger Games - Catching Fire. Tyckte den var jättebra, bättre än ettan. Kändes inte som att den var 2½ h lång. Passade perfekt med gratis bio och popcorn i vintermörkret, särskilt nu med denna lön då en hel del kommer gå åt till julklappar.
 
Nu är jag väldigt trött, som alltid på fredagar. Har kollat senaste avsnitten av veckans serier och nu blir det nog film, om man orkar hålla sig vaken. :p
#1 - - Anna:

Vi får boka in fler pass :)