I'm not laughing, you're not joking

Äntligen börjar helgen närma sig, den här veckan har gått så segt! Känns verkligen som att det borde vara torsdag idag och inte bara onsdag.

Har bara jobbat jobbat känns det som. Har inte blivit nån träning alls sen helgen. Det ser ut som att det inte blir något mer fram tills vi åker. Motivationen är tillbaka tack och lov men har haft ont i halsen ett tag nu. Mår bra för övrigt men vill bli av med skiten eftersom vi åker snart. Kommer iaf träna på plats där, det finns ju ett träningsrum på hotellet. Kan inte vara utan träning på två veckor, då kommer magen varken att se bra ut eller må särskilt bra. :P

Måndag morgon på jobbet, drömmar mig bort... snart är det torsdag morgon, betydligt bättre!

"Det är så kallt att det luktar bajs" Veckans citat av Emma haha

Fattar inte, nu tränar jag oftare och äter bättre än förut men är sjuk eller iaf förkyld mycket oftare. Beror väl på att man träffar så mycket människor på jobbet. På vintern är det mycket värre också, är så trött på den här jävla kylan och mörkret.

I måndags träffade jag Emma efter jobbet och tog en kaffe. Det var längesen nu. Hon har ju varit bortrest i bl a Thailand så det var roligt att höra om resan och lite annat skoj. Vi satt på fiket i tre timmar, sen åkte jag hem.

Mammas birthday

Kroppen verkar ställa in sig på att man ska ha semester i förväg, för den liksom börjar gå på lågvarv redan en vecka innan haha. Hela veckan har det känts så nära men ändå så långt bort. Den mest efterlängtade semestern på åratal.

Igår fyllde mamma år. Vi åkte hem till henne efter jobbet och åt middag. Det bjöds på jättegoda kycklingklubbor och ugnsstekt potatis. Och så frukttårta + rulltårta till efterrätt. Sen fick hon presenter; matlådor och en väska från Åhléns som hon själv valt ut och MMS:at till mig.

Fina paket :D

Så det var kul att träffa henne, det blir inte så ofta nuförtiden. Hon berättade om sin resa till Polen hon gjorde i julas och så fick vi souvenirmuggar.

Åh kan jag inte bara få gå o lägga mig nu och vakna upp så är det lördag...! Micke har varit på Forex idag och hämtat några tiotusentals baht haha. Låter mycket men var inte sådär extremt jättemycket motsvarande i kronor.


Sängläsning igår kväll. Var en del intressant men en tidning om effektivaste fettförbränningen hade varit mer intressant för min del..! Var nice att läsa om sötningsmedel och liknande ämnen och att det - som jag trodde - inte alls är så "farligt" som vissa anti-lightprodukt-människor påstår.
 
Vi har även bokat sittplatser på flyget. Hade inte tänkt göra det först. Men Anna o Johan gjorde det för ett tag sen och jag va inne o kollade för ett par dagar sen och då var nästan hela planet uppbokat. Kostade 200 kr per person så kände att det var värt ändå. Vi har betalat 13 000 kr för resan så vad gör lite till. Nu slipper vi garanterat sitta i mitten bland annat folk, får sitta själva vid fönstret och vid våra vänner. Nu gäller det bara att hoppas på att man sitter lååångt ifrån skrikande spädbarn. Jag har haft tur på alla mina resor hittills.. peppar peppar!
#1 - - Anna:

förhoppningsvis är det inte så många barnfamiljer. *hoppas hoppas* annars kommer jag lacka!