You're much better looking when you're in disguise

Söndag. Har varit en lugn helg, skönt. Behövdes.

I fredags var jag bara hemma själv, skönt att ta det lugnt. Igår sov jag ut till nästan 12, underbart. Micke jobbade. Jag åt en snabb lätt frukost - ett stekt ägg - och sen åkte jag till gymmet o tränade.

Cyklade 14 km, gjorde lite magövningar och sen sprang jag 6 km. Är lite förkyld men det gick hur bra som helst. Känner mest av det i halsen men det gick bra att träna ändå och efter ordentligt med sömn känner jag mig utvilad. Det kommer dock försvinna igen imorgon. ;p

Micke and the girls!

Sen åkte jag hem och duschade, åt lunch och städade i några timmar. Det var ju rena kaoset hemma. Körde två maskiner med tvätt och så var det massa att plocka undan och torka. Har inte dammsugit dock, det får Micke göra. :P

Hann inte göra så mycket mer, sen vid halv sju kom Micke hem med chinese takeout. Mums! Var så hungrig, bara vräkte i mig. När vi ätit kom gästerna. Det var Anna, Miranda och Camilla som kom på Thai-filmkväll.

Såg först The Beach från 2000 med DiCaprio. Har sett den förut men jättelängesen. Den är ganska bra, lite knäpp bara. Fan vad Leo var snygg på den tiden, annat mot nu.


Sen såg vi En gång i Phuket. Den såg jag förra året och egentligen inget jag skulle sett om men tyckte den passade bra eftersom vi ska åka dit snart, och den är ju lite smårolig. Var första gången Anna o Micke fick se den.


Sen skulle jag kolla i bokhyllan om jag hade några roliga redan lästa böcker som Miranda kunde få till resan. Tog ner böckerna och så vände jag mig om och så stod hon där och jag var inte beredd på det så skrek högt hahaha. Fyfan vad vi skrattade. Hade inte hört att hon kom efter mig.

Klockan var typ halv tolv när de åkte hem, vi var inte uppe så länge innan vi gick o la oss. Nu är Micke och jobbar igen, jag ska snart bege mig till gymmet. Måste bara dricka upp kaffet först.