2013-07-25

Har haft en både bra och dålig vecka.

På jobbet har det varit typ den bästa veckan någonsin. Är hur lugnt som helst så man kan känna sig som en människa igen, istället för en zombie. Även om man är trött på mornarna så blir man så mycket piggare när man inte gör av med all energi och mer därtill på jobbet. Önskar att det alltid kunde vara så.

Det som lägger ett mörkt moln över hela den här veckan är att jag har fått en jävla urinvägsinfektion. Blir så irriterad! Det verkar i alla fall inte vara den värsta versionen men det är så himla obehagligt och irriterande, och smärtsamt såklart. Hatar det här. Hoppas verkligen det går över snart. Har hällt i mig litervis med tranbärsjuice, vet inte om det gör så mycket åt själva infektionen men det lindrar åtminstone symptomen.

Taxfree-katalogen har kommit igen. Micke tycker att vi ska beställa 8 liter sprit till haha

Har inte tränat på hela veckan heller. Var ganska omotiverad och nu känns det obehagligt att träna med det här. Känns inte särskilt bra att springa på löpbandet när man är kissnödig hela tiden. Skit också.

De nya brillorna jag beställde hade utgått ur sortimentet så jag begärde en återbetalning och har beställt från en annan sida istället. Hoppas på bättre lycka denna gång. Dessa blev det:
Hoppas de blir bra, orkar inte hålla på o beställa hem par att prova o sen skicka tillbaka. Blir säkert bra. Har oftast bara brillor hemma ändå så. Skönt med nya, har varit lite slarvig med de gamla så har blivit lite repor på glasen.

Är i alla fall inne på min andra lågkaloridag denna vecka (max 500 kalorier per dag). Har börjat med det precis, två dagar i veckan. Har hittills (peppar peppar;) varit enklare än jag trott. Åt en god egengjord sallad till lunch idag från Coop, tror det var ca 2 hg sallad om man räknar utifrån priset.

Efter imorgon är det bara två arbetsveckor kvar till min semester. :) Så härligt. Magaluf var en asrolig resa men väldigt utslitande med festande och magsjuka så nu ska det bli skönt med en relax-resa; bara sola, bada, äta gott och koppla av. Får hoppas att flygningarna går lika bra som sist. Flygrädslan är under kontroll så länge det inte är turbulens.
#1 - - Anna:

Snygga brills :D