If I lose myself tonight

Sista veckan innan semestern är så extremt långsam..!! Den är inom räckhåll så man blir så himla otålig. :p

Till skillnad från förra veckan så har inte träningen denna vecka gått särskilt bra, inte den s.k dieten heller. Det gick i stöpet efter helgen. Jag som hade så höga tankar om mig själv. Vet inte om jag överansträngde mig eller nåt i söndags när jag sprang 8,2 km för nu i veckan har jag inte kunnat springa. Då gör det asont i vänsterbenet. Känner inget annars, men att springa går inte. Har cyklat och crosstrainat istället.

Haha uttråkad på jobbet

Igår tränade jag efter jobbet, sen åkte jag hem och duschade. På kvällen var jag o Micke på bio. Innan dess åt vi på Kungshallen. Jag ville till Wok House egentligen, men hade inte så mycket tid så fick ta nåt nära bion.

Sen var vi på bio med Emelie och Joris o såg The Internship. Jättebra film! Trodde den skulle vara långdragen på två timmar men man hade aldrig tråkigt. Nu vill jag jobba på Google haha. Free food at work. ;) Och kaffe som ser ut att vara gott. Inte sånt som man bara tar för att hålla sig vaken. :p

Idag efter jobbet tog jag en snabbrunda på stan. Först Teknikmagasinet, köpte ett nytt skal till min nya mobil. Blev skrikig orange. ;D Jag älskar starka färger. Det värsta är att det är jävligt halt. Inte så smidigt med ett mobilskal, man har det ju för att man inte vill tappa den haha. Underlättar inte då när det är halt precis. :p

 
Sen växlade jag pengar på Forex. Ca 5000 kr, blev 540 euro. Now I'm ready to go! Ska bara köpa lite badrumsprodukter på Coop imorgon. Imorgon blir det direkt hem och packa. Funderar på att börja lite ikväll så det inte blir så mycket imorgon. Det går fort att packa men man blir så trött när man måste göra allt på en gång och i sista minuten. Drar ju direkt till Arlanda efter jobbet på fredag. :) Miranda ska också resa bort på fredag men hon åker tidigare. Fett synd, hade varit askul att träffas på flygplatsen haha.
#1 - - Anna:

Fan va avis jag är på er som åker på fredag :P