AW & Mondaybar

Har varit en snabb och kort vecka. Och nu är det påskledigt! :D

Nu har vi fått nya möbler och sittplatser på jobbet. Jag gillar min nya plats men har inte så mycket svängrum. Ska bli skönt att komma i ordning på sin plats nu, de senaste dagarna har jag fått flytta runt så mycket när de tog bort de gamla möblerna.

Elin & Selim på Galway's + Camilla som försöker gömma sig :p

Igår slutade vi redan kl.14:30. Sen var det afterwork med några kolleger, de flesta var nya. Så sjukt kul! Vi drog först till ett ställe som hette Teaterbrasseriet (?) tror jag. Satt där ett tag och drack några drinkar. Fast jag var den enda som tog drinkar, alla andra tog öl eller vin vilket jag inte gillar. Tog en appletini bland annat, och bartendern knäckte ett ägg i den haha. Har jag aldrig sett förut.


Sen var några hungriga så då drog vi till Max. Medan de åt gick jag, Emma, Elin och William till Systemet. Köpte en Limoncello och en Koskenkorva som vi sen shottade på toan på Galway's. Där satt vi till ca 22.30, vissa drog tidigare. Sen var de tre-fyra st som var kvar när jag gick.


Jag åkte till Zinkensdamm för att möta Micke och Erik. Mondaybar-time! Grymt bra musik. Tog en till GT också. Det blev inte så långvarigt för min del dock. Halvtom mage och massa massa alkohol. Drog före 1. Sen fick jag vänta på nattbussen i en timme och tjugo minuter på centralen. Kul! Fyfan alltså. Hade en grymt rolig eftermiddag/kväll som slutade med en inte lika rolig natt. :P

Idag ska vi nog bara ta det lugnt. Funderar på att gå på bio ikväll. :) Påskloooov! Haha. Känns som söndag idag men det är bara fredag och ska inte jobba igen förrän på tisdag, halleluja!
#1 - - Anna:

Åt du ingen middag efter jobbet? och sen massa dricka på det? *skakar på huvudet* ;)