Biljardkväll

Hade en grymt rolig kväll igår. :)

Mötte Miranda i stan vid 19. När jag åkte hemifrån var det fortfarande ljust. Första gången i år man åker iväg för att festa när det är ljust ute, yeey!

Ser ut som hon ska skjuta på åttan ;D


Ingen av oss hade ätit någon middag direkt så vi gick till Burger King. Jag tog en pommes. Satt där o snacka skit och smögdrack av min färdkost haha.

Sen åkte vi till Fridhemsplan där vi mötte Micke utan att ha bestämt tid. Vi gick direkt till Biljardpalatset, där utanför stod Victor. Så det blev vi fyra, Erik, Jenny, Andreas R och E, Pontus, Emma, Simon K, Camilla, Simon G, Tessan, Annelie, Danne, Linda, Emil, Nichole.. hm tror det var alla.


Jag, Emma, Miranda, Tessan o Camilla spelade inte särskilt mycket biljard dock. Jag kände mig inte sämst igår i alla fall. :'D Vi flummade mest runt och så dansade vi lite på en scen som nog inte var ett dansgolv.. haha.

Tror vi var där ca två timmar. Vissa drog hem. Jag, Micke, Miranda, Tessan, Camilla, Simon, Nichole, Victor, Marcus, Annelie och Pontus drog till Kristall. Där mötte vi även Robert. :) Tyckte det var för trångt senast jag var där men igår var det mycket bättre. Och de hade ett till dansgolv på nedervåningen, märkte jag inte förra gången. Dock spelade de bara schlager där men det var kul ändå. :P


Shit vad jag har träningsvärk i magen/rumpan idag. En kombo av träning på gymmet och sen dansande.

Vid halv 2 eller så tyckte Micke det var dags att gå. Vi skyndade oss som fan in på McDonald's och köpte med oss fyllekäk, sen sprang vi och hann med sista pendeltåget kl.2. Fett skönt. Jag gillar verkligen inte nattbussen.

#1 - - Anna:

jag får väl prova på Kristall nån gång.. alla har ju varit där utom jag nu.. :/