And you're gonna hear me roar

Måndag igen. Har varit en lugn o skön helg. I fredags var jag bara hemma själv, spenderade hela kvällen med att leta nya låtar.

I lördags tränade jag o Micke på gymmet. Var inte mitt bästa pass, men blev bra magträning. Trodde jag skulle ha mer träningsvärk i magen dock. På kvällen ville jag gå på bio men Micke var så motsträvig och sen till slut tappade jag lusten också, för det var så himla mörkt ute. Vi tog en promenad till Coop o köpte en påse godis och träningstidningar - perfect match haha.

 

Såg två filmer. Först The Starving Games (parodi på The Hunger Games), otroligt låg humor. Men lite småkul. Sen såg vi Avatar. Jag hade faktiskt inte sett den. Vet att den var värsta hypen när den kom ut, men alla jag ville se den med skulle se den med nån annan. :P Den var iaf jättebra. :) Hoppas att det kommer nån uppföljare.

 

Igår var en nyttighetsdag. Åt frukost framför TV:n. Sen gav jag mig ut på en springtur. Hade tänkt mig ca 7 km men sen det blev en mil. I början kändes det som ett rent helvete, var så sjukt jobbigt. Det är alltid jobbigast i början, sen kickar endorfinerna in. Den här gången var det även riktigt jobbigt på slutet. Idag har jag sjuk träningsvärk i låren. Hade tänkt köra ett indoor walking-pass men fick avboka det. Kan inte ens gå som en normal människa.

 

Har inte sprungit en mil på några veckor nu, före igår. Var riktigt skönt väder att springa i. Så skönt att man fortfarande kan springa ute, men snön lär väl komma när som helst nu. :/ Så tråkigt att bara springa på löpband. Förut var det det som motiverade mig bäst, men nu tycker jag inte om att se tiden ticka hela tiden. Det känns som det går så långsamt då.

Sen blev det det gamla vanliga som på söndagar, tvätt. Och ännu en promenad till Coop för att handla mat. Gjorde jättegod ugnskyckling igår och kokt broccoli till istället för kolhydrater.

 
#1 - - Anna:

Ska bli medlem på 24/7 igen, får gå dit nån gång i veckan tänkte jag, så kan vi träna ihop igen :)