Trippy hippie

Tisdag. 60% av arbetsveckan kvar. Längtar bara till helgerna just nu. Vi pratade om det på jobbet idag. Vet att man inte bara kan gå runt o tänka helg hela tiden, då går man under till slut. :p Men har typ inget att se fram emot just nu, då blir det så.

Är så sjukt trött, det är apjobbigt att gå upp på morgnarna nu när det är mörkt ute! Usch, hösten är verkligen inte min årstid. Vintern är värst förutom möjligtvis december, då är allt det här med snö, lussebullar och jul så nytt. Sen efter årsskiftet vill man bara ha vår.

Käkade tacotubs i söndags, godaste formen av tacos hittills! :D

I helgen är det Mondaybar. Ska bli kul, var evigheter sen sist! Just nu är jag inte så taggad dock, känns som jag bara skulle vilja sova i några veckor.

Måste bara uttrycka min frustration över jeans. Görs de över huvud taget för människor eller för aliens?! De är ju gjorda helt tvärtom mot hur kroppen är uppbyggd. I alla fall normala människor och inte Victoria's Secret-modeller. Antingen sitter de bra i låren men så sitter de så tajt i midjan att man inte kan andas, eller så sitter de bra i midjan men hänger som påsar över benen. Pest eller kolera.

Behövde gnälla lite kände jag. Känns lite bättre nu iaf :)
#1 - - Anna:

på tal om jeans måste jag ha ett par nya! shoppingdejt nästa löning ;)