You better work bitch

Helg igen! :D

Har varit en bra vecka. Har tränat två gånger men det känns som mer. Var nog för att jag tränade i söndags också. Blev springtur ute både i söndags och måndags. Var inte planerat i måndags men Micke skulle ut och så kollade jag på ett OTH-avsnitt där de tränade så blev supertaggad. Och det är perfekt temperatur för att springa ute just nu, får passa på att ta tillfället i akt. På sommaren är det för varmt och snart blir det för kallt och när det börjar bli halt på vägarna går det inte längre. Skönt att kunna variera utomhuslöpning med löpband.

Finns inget annat som liknar löpning. Det är sjukt jobbigt samtidigt som det är så himla skönt på sitt eget sätt.

Annars har inget annat hänt i veckan direkt. Som vanligt orkar jag inte planera in något i veckorna. Och har alltid dåligt med pengar. Shoppar slut på allt i början av lön haha. Sen sparar jag några tusen varje månad till resor. Har inget bokat nu men vill ha stålarna på kontot när det väl är dags.

I onsdags tränade jag på gymmet. Körde mitt vanliga med först en kvart cykling och lite styrketräning och sen löpning. Blev längsta avståndet hittills, 13 km. :D Tog 76 min. Kändes underbart. Den här veckan har jag varit supertaggad. Får utnyttja det sålänge det varar.
 
Idag skulle jag egentligen också tränat men bangade, var så himla trött. Fredagar alltså. De kvällarna man egentligen är mest sugen på att äntligen få göra nåt kul efter den tråkiga veckan, men så är man så sjukt trött efter att ha jobbat hela veckan.

Robban är här och Tobbe ska komma också, det är fotboll ikväll. När matchen börjar ska jag stänga in mig i sovrummet med cola zero och fler OTH-avsnitt. :p

#1 - - Anna:

Vi måste träffas snart igen! Känns som jätte längesen nu!! :O