I just can't crack your code

Har haft en bra fredag. :)

Halvseg dag på jobbet som gick långsamt. Sen efter jobbet träffade jag mamma, och även Najam (var hur länge sen som helst jag träffade honom! Mina roligaste minnen med honom är när jag tvingade honom kolla på Sex and the City och Ugly Betty med mig, hahahaha).

Mami

Vi gick och hämtade ut biobiljetter och sen åt vi på Kungshallen. Var väldigt trångt och mycket folk där men orkade inte leta efter nåt annat matställe, vi bara hamnade där. Mamma ska snart åka och hälsa på släktingar i Polen så hon ville ha en kamera. Så det blev en spontantripp till Siba för att köpa en. Vi spenderade minst 45 min där.. jävla säljare alltså! Och de märker direkt när de träffar på kunder som de lätt kan manipulera. Mamma är en sån. :p

Men tror det blev bra till slut. Mamma fick en Samsung digital kompaktkamera (ca 1000kr) gratis och en mobil för att hon tecknade ett nytt mobilabonnemang. Två flugor i en smäll. Glad blev hon i alla fall. ;)

Hade precis lagom tid till att gå på toa och köpa snacks före bion. Det blev We're the Millers. Hade inte jättehöga förväntningar på den men den var bättre än jag trott. Väldigt rolig film och mamma höll med. Så det var en lyckad kväll.

Nu har jag kommit hem för inte alltför länge sen. Hade otur med tågen. Först var mitt tåg från centralen försenat ca 10 min. Sen gick jag av i Sollentuna C för att hämta ut mina böcker som kommit på posten. Det gick två tåg efter mitt som var väldigt nära varandra i tid men dem hann jag inte med så fick vänta en kvart på mitt.

Använder redan en av mina vinterjackor och det är fortfarande september. :/ Inte kul.

Härligt att alla serier börjar komma igång igen. Har kollat på New Girl och även dubbelavsnitt säsongspremiär av How I Met Your Mother (äääntligen har man fått veta vem mamman är!) och nu ska jag kolla Two and a Half Men. Sen blir det några gamla godingar. Micke är borta hela helgen så det är bara jag och TV'n ikväll.
#1 - - Anonym:

Din mami är så söt :)
We're the millers var ju rolig :D

#2 - - Anna:

Det är jag som är Anonym ;D