I am the one who's sent to save you, I can replenish what they've taken from you

Oj, nu har jag inte uppdaterat på länge. En hel del har hänt sen sist. Den största nyheten är väl att jag och Micke har bestämt oss för att gå skilda vägar. Det var mest på hans initiativ och till en början var det en chock för mig, men med veckorna som gått har jag insett att det förmodligen är det rätta. Det har varit sisådär mellan oss senaste halvåret.

Tobbe o Anna på kryssningsmiddag

Har nu diskuterat och funderat på saken i några veckor men den här veckan blev det officiellt. Jag bor kvar tills jag hittar ett nytt place. Det är inte lätt och det är inte kul. Känns surt att behöva betala mer för ett rum hos någon främling än vad jag gör nu.. men that's life. Verkar vara svårt att hitta en egen lägenhet och ofta dyrt såklart. Och kommer verkligen sakna diskmaskin och framför allt tvättmaskin/torktumlare i lägenheten. Man inser inte vad man har förrän det är borta.

 
Men jag är väldigt tacksam över att ha fått en så pass bra break-up som det bara går att få. Vi är och har alltid varit bra vänner, inget ont blod och han har inte bråttom att få ut mig härifrån, är snarare mån om att jag ska hitta ett bra boende. Inget dåligt har hänt mellan oss, vi är bara på väg åt olika håll i livet.

 
Lyckades köra ett konditionspass på gymmet häromdagen i alla fall, kändes underbart. Hade inte kört på runt två veckor innan det, gick ner i vikt. Tappade väl muskler. Så här lite har jag inte vägt sen jag var 16-17, alltid nåt positivt med att vara ett känslomässigt vrak. ;)

Regniga Tallinn

I helgen var det kryssning. Tror vi var ca 15 personer. Kryssning är alltid kul! Den här gången blev det 40 timmars, var längesen. Till Tallinn. Födelsedagskryssning för Tessan var anledningen. Direkt efter jobbet på fredagen åkte jag till Gärdet.

Lunch på Subway i Tallinn

Var grymt kul med kryssning, och drama som vanligt haha. I Tallinn var det tyvärr skitväder men det var trevligt att strosa runt på stan ändå. Vi var bl a inne i en sexshop. Jag funderade på att köpa en kalender med snygga killar men lät bli, ångrar det nu. :p Sen spenderade vi minst en timme inne på New Yorker, och lika länge i en stormarknad med massa grejer. Och Camilla spenderade en halvtimme i en tvålaffär och köpte en tvål som hette Miranda. ;p

Baaakis

Väntar på grönt ljus

 
Det jobbiga var att det gungade så mycket i huvudet, det höll i sig under måndagen fortfarande. Jag var en zombie på jobbet. Har varit trött hela veckan men måndag var värst. Behöver verkligen vår nu så kanske man blir lite piggare. Så här trött har jag nog aldrig någonsin känt mig förut.
#1 - - Anna:

Haha älskar näst sista bilden. Vi ser så roliga ut :P
Vi får köra en kryssningen igen när det är varmare :)