Shopping!!

Då var helgen slut igen. Veckan har gått jättefort. Jag har bara tränat en gång, cirkelträning i måndags. Var jobbigaste passet någonsin, mycket jobbigare än tidigare. Var en ny instruktör, jobbigare uppvärmning och övningar. Var tvungen att ta en paus mitt i och dricka, trodde jag skulle dö annars. :p

Annars har det väl inte hänt så mycket i veckan. Löning i fredags, äntligen. Och nu är det mesta borta haha. I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt.

Igår var jag på stan med Anna och Johan. Vi hade en ordentlig shoppingdag. Alla köpte massa grejer, blev riktigt lyckat. Jag fick med mig allt jag behövde förutom en ny vinterjacka. Det är förvånansvärt svårt att hitta. Vill ha en riktigt varm jacka men inte för stor och inte för dyr. Hittade en på Stadium men t.o.m den minsta storleken var alldeles för stor, suck.

Godaste middagen på länge :)

Men jag köpte fyra tröjor, två klänningar, en bh, tre nagellack, ett par mjukisbyxor, en topp och ett par skor. Skorna var väl det som var mest akut, mina gamla var ju trasiga. Jag bytte om till de nya direkt och slängde de gamla. Nu gäller det bara att hitta en ny vinterjacka, ska kolla lite på nätet.

Efter shoppingen gick vi till Barbeque steakhouse på Kungsgatan och åt middag. Hade först tänkt gå till Kungshallen men tänkte att det är väl fullt där. Så skulle vi till ett kebabställe men hittade barbequestället på vägen. Det var tur det för det var jättegod mat! En av de godaste hamburgarna jag ätit. Tog också efterrätt, vaniljglass med olika såser och cocos.

Micke hade varit i Eskilstuna över dagen. På kvällen kollade vi på en film vid namn Upside Down.

Nu är det söndag, alltid lite deprimerande. Städdag som vanligt. Borde verkligen träna idag. Har sagt att vi ska göra det senare idag men det lär inte hända. :p Håller på och tvättar nu. Har sett klart alla avsnitt av Dexter och 2 Broke Girls, känns tomt. :( Nu ska jag börja titta på Witches of East End som Anna har rekommenderat.
#1 - - Anna:

YAY! Berätta sen vad du tycker om serien ;)