I won't let the sun go down on me

Bästa dagen på semestern hittills! Har varit en lång dag. Hade ställt klockan på 11 för att inte försova mig, men vaknade av mig själv runt 10:30. Låg kvar o myste i sängen till 11 ändå dock.

Mötte Miranda kl. 12:40 vid Rådhuset. Jag hade bokat en tid kl.13:00 för att göra nationellt ID-kort hos Polisen. Har använt passet som leg i tre år nu och har fått nog! Men har inte orkat ta tag i det förrän nu på semestern. Miranda hade varit där tidigare så hon var där för att hämta ut sitt nya pass och id. Det gick snabbt och smidigt, jag tog bara en bild. Fattar inte folk som krånglar och ska stå och ta om hundra bilder, blir ju inte bättre ändå.

Glasspaus

När vi var klara åkte vi till Kista Galleria för att shoppa. Mötte Anna där. Var en väldigt lyckad shoppingdag, hittade massor. Bl a två nya bikinis som jag är väldigt nöjd med. :) Hittade dessvärre inga sandaler som jag hade tänkt men kanske hittar det i Ayia Napa istället.

Miranda drog lite tidigare för hon skulle iväg på Allsång på Skansen. Jag o Anna shoppade vidare, sen kom Tobbe dit också. De skulle äta middag där. Jag tog en takeaway-cappuccino från Espresso House och åkte hem, bytte om o drog till gymmet. Körde hårt i en timme, åkte hem o duschade o åt middag och nu sitter jag här. Helt slut men nöjd.

Dagens skörd. Laddade även upp med Alvedon, Resorb och sololja inför resan

Nu är det bara två dagar kvar tills vi åker! :D Två lediga dagar är det också, kan inte klaga. ;)