We're going to Ibiza!

Dag 1 på semestern (lördags) gick bara åt till tråkiga saker; städa, tvätta, träna. Skönt att få all tvätt överstökad, var massor för jag hade inte tvättat på två veckor. Mina sovtrosor började ta slut.. :p

Igår hängde jag med Zara. Vi träffades i Slussen, promenerade till Gamla stan där vi tog en varsin supergod glass. Sen promenerade vi vidare mot Tantolunden. På vägen dit badade vi. Årets första dopp i Sverige! Det var såklart kallt men ganska skönt ändå, vattnet har hunnit värmas upp någorlunda. Sen hängde vi i Tanto ett tag och solade o snackade skit.

I scream for ice cream!

 
Idag har jag hängt i Rålis med Anna, Tobbe o Robban. Vi skulle egentligen tänkt bada för det var jättefint väder på förmiddagen men sen så fort vi kom dit försvann solen efter typ 2 minuter och kom aldrig tillbaka.. men det var ändå ganska varmt så vi satt kvar ett tag. De grillade också.

Nu på kvällen kom Emil och hans vän Niklas över. Vi har bokat en resa till Ibiza 6 augusti! :D Jag åker ju till Ayia Napa nu på fredag, kommer hem 1/8, sen har jag 4 dagar på mig att vila inför nästa partyresa. ;) Kommer bli en grym semester. Har aldrig varit i Ibiza så det kommer bli spännande, hört mycket gott om det.

Vårt hotell i Ibiza

Skönt att komma iväg på två resor också, det är såklart jätteskönt att ha semester och hänga hemma men det är lite halvsegt också. Nu på kvällarna t ex sitter jag bara hemma och känner mig ensam. Såhär ensam känner jag mig inte på vanliga vardagskvällar när jag har jobbat. Enda gången man verkligen till 100% bara njuter av singellivet är när man är på en partyresa.