Pretty soon there'll be nowhere left to runaway

I lördags vaknade jag först vid 10-tiden, men kände att det var alldeles för tidigt att gå upp och ville sova ut så somnade om och vaknade igen kl.14:20 haha. Tur att man har nära till Systemet nu... ;) Klädde på mig och gick dit på en gång, helt sömndrucken.
 
Sen var det bara att duscha och göra sig i ordning inför kvällen, hann inte med så mycket annat. Vid 16-tiden kom Anna hem och hade Tobbe med sig, vi chillade i soffan medan Anna gjorde sig i ordning.

Howdy cowboy!

New shoes n' new top
 
På kvällen var det dags för inflyttningsfest hos Robban som nyligen köpt lägenhet i Huddinge. Först hängde vi på gården lite, sen gick vi in. Var en trevlig kväll som dock spårade ur lite, jag tål verkligen inte sprit just nu. Och vodka+cointreau är så sneaky, blir dubbelt så starkt fast det inte smakar som det eftersom cointreau är så sött. No more of that. :p Får nog bli vin ett tag till, eller åtminstone gin.
 
Vid 2 tog jag, Anna och Tobbe bussen hem igen. Tog bara en kvart med en nattbuss som gick direkt därifrån till Fruängen, skönt.

 
I söndags hände inte mycket, bakisdag. Blev träningssugen på kvällen men ingen idé att träna bakis så fick skippa det.
 
Igår körde jag ett snabbispass på gymmet i 50 min, sen mötte jag mamma. Det första hon sa var "oj vilket gammalt hus" när vi gick in i porten. Sen såg inte lägenheten så jättemysig ut heller för de håller på och byter fönster där så det är stökigt, dammigt och grejer.

 
Hjälpte mamma boka resa till Polen i sommar och så åt vi middag, schnitzel med ugnsstekta grönsaker. Och hon hade med sig massa användbara grejer till oss; en hel väska med handdukar, badrumsprodukter m.m. Och så fick jag lite cash. Älskade mamma. ;)

Idag körde jag RPM-pass. Så sjukt jobbigt! Har tränat varje dag denna vecka hittills, så tänkte få in åtminstone 5 pass denna vecka. Är motiverad nu äntligen. Har dragit ner på kolhydraterna sen vi flyttade in också, förutom ikväll då jag åt en enorm portion pyttipanna haha.

Annas bilder från festen

Stor fördel med att dra ner på dåliga (snabba) kolhydrater är att magen inte är uppsvälld men nackdelen är att man har så lite energi. En f.d kollega sa att man vänjer sig. Jag hoppas verkligen det haha, känner mig som ett vrak bara efter ett par dagar. Tänkte köpa en Celsius innan gymmet igår men den kostade fan 30 spänn på Pressbyrån. Rena rånet!
#1 - - Anna:

I love your new shoes!! :)