Awake and alive

Hade tänkt börja uppdatera oftare, men nu har jag inte gjort det på en vecka igen. Har inte haft tid. Har bara jobbat, tränat och letat lägenheter.

Körde tre dagars träning förra veckan men känns inte som jag har tränat alls. Känns som man måste börja träna ordentligt nu när man börjar festa mer, så inte spritfläsket tar över. I måndags blev det cirkelträning med Miranda, var helt spyfärdig efteråt som alltid haha. I tisdags körde jag ett vanligt pass och i torsdags blev det spinning med Anna. Kunde inte köra 100% på spinningen dock, fick så ont i magen för hade bara ätit en Nutrilettbar till lunch eftersom jag glömt köpa mat.

Dagsformen i tisdags

AW med tequila :)

I onsdags skulle jag kolla på ett rum i Ängby, Emelie följde med. När vi kom dit var ingen hemma, och när jag ringde henne visade det sig att jag hade tagit fel dag. Det skulle vara onsdag nästa vecka. Hon hade ju skrivit datum i mejlet. Jag är helt virrig.

 
I fredags var det AW efter jobbet. Vi var på The Crib på Sveavägen, det var ett bra ställe. Jättegoda hamburgare. Hade inte tänkt äta där men när fyllan tar över blir hungern övermänsklig haha. Hängde där till 22 sen drog jag hem, vet inte hur länge de andra höll igång.

 
I lördags var det birthdayparty x3 för Micke, Anna och Tobbe. Var först förfest hos Anna o Johan. Där kollade vi på Melodifestivalen. Jag har inte alls följt det i år. Försökte kolla på första deltävlingen men det var så grymt tråkigt så det gick verkligen inte. Världens tråkigaste programledare dessutom. Första gången på åratal jag inte brydde mig ett dugg om resultatet, men det var lite roligt att kolla. Härlig feststämning. :)

Jag var lite av en servitris/värdinna/fotograf på festen. Serverade chips, dricka och delade ut shots. ;) Haha det var kul. Vissa fick jag t.o.m i tre st shots. ;D

 
Sen drog vi ut. Det är alltid ett tufft jobb att få ut alla, folk är så sega på att gå på toa, hitta sina kläder osv. Vi missade såklart tunnelbanan och sen var kön in på Solidaritet lång. Jag hittade Emma och Simon o kom in, men precis när jag kommit in ringer Micke o säger att de andra drar till nåt annat ställe. Så drog jag ut igen. Men sen gick jag inte in på det andra stället, ville inte betala inträde.

 
Igår var jag och Anna i Rotebro och kollade på ett potentiellt nytt boende, ett rum i en villa. Gillade det mer än jag hade förväntat mig. Men ska kolla på ett till i Ängby på onsdag, sen får vi se vilket jag gillar bäst, och så får vi hoppas såklart att de vill ha mig också. Under tiden jag bor som inneboende ska jag leta egen lägenhet men det kan nog ta tid om man ska hitta nåt bra.
#1 - - Anna:

Ja det blev en lyckad förfest iaf. Synd att inte alla kom in på Solidaritet :(