Don't wanna work work, I wanna make money while I sleep

Helg igen, äntligen! Den mest efterlängtade på länge. Men veckan har gått fort i alla fall.

I onsdags var jag och Anna i Ängby och kollade på ett annat rum. Hade haft höga förväntningar på det men det kändes inte alls bra när vi var där. Huset var väldigt litet, rummet var extremt litet (hade aldrig fått plats med alla mina kläder där), Internet ingick inte osv. Och hon som bodde där verkade vara lite flummig.

Nu har jag tackat ja till rummet i Rotebro för det kändes bra. Eget badrum och egen kyl på rummet bland annat, stort plus. Kändes så slutgiltigt. Att flytta kommer vara som att göra slut på nytt fast ännu värre. Det blir verkligen på riktigt. Kommer flytta nästa helg, då har vi bott ihop i nästan en månad sen vi gjorde slut. Men på ett sätt skönt att kunna gå vidare på riktigt, det här ingenmansland är inte så roligt att vara i. Är bara orolig över hur alla mina kläder ska få plats... behöver en walk in closet. :p

My dreamman :)

Har inte pratat med mamma, bara sms:at med henne. Känner att jag inte riktigt orkar med hennes medlidande, hon är så himla "åh jag är så ledsen för din skull" bla bla och det gör det bara ännu jobbigare. Vänner är mycket bättre på sånt, de är mycket bättre på att peppa en och få en att se fram emot singellivet istället.

To-do-list inför flytten:
- Köpa kartonger/sopsäckar
- Packa ihop alla grejer
- Ladda upp med massa nya filmer/serier
- Lämna av grejer jag inte behöver hos mamma
- Handla lite nödvändiga husprodukter + mat
Och så småningom adressändring.

Har varit så sjukt stressad de senaste veckorna, nu känns det iaf lite bättre då jag vet var jag ska ta vägen åtminstone. Senast jag stressade såhär var precis innan jag blev tillsammans med Micke. The irony.. han har lugnat ner mig under två år men sen när det tog slut blev allt kaos igen.

Äsch, nog om det. Nu laddar vi för fest!
#1 - - Anna:

it will get better :)