En dag på stan

Har haft en bra söndag. Vid 13:30 mötte jag Anna o Emelie i stan. Först gick vi på stan och shoppade i några timmar. Emelie köpte mest kläder till Joris. Jag köpte både lite kläder och även lite nödvändigheter. Nu kommer jag dock inte kunna shoppa på en månad igen, känner att jag verkligen behöver hålla i pengarna nu.
 
Men jättesmart att shoppa precis innan löning, var nästan tomt i affärerna! Och nästa helg kommer det vara kaos. Ska försöka göra så oftare, så himla skönt att slippa allt folk. Man blir så stressad av löningsshopping.

Försökte ta en fin solbild men den blev inte så lyckad.. kan man blii blekare eller?! haha

Efter shoppingen åt vi på Broken. Hade egentligen inte tänkt äta ute men ville fortsätta umgås med brudarna och var hungrig. Det är så tråkigt att åka hem nu när man inte har någon som väntar därhemma. Det är tråkigt men samtidigt bra på ett sätt då man kommer få mer qualitytime med vännerna. Älskade vänner, vad skulle jag göra utan er?

När vi ätit ville vi inte skiljas åt riktigt än så tog även en fika. Var proppmätta så blev bara kaffe. Och jag köpte en Mer också för var törstig. Snackade massa skit, uppdaterade varandra om livet. Mycket kan hända på en vecka. Jag och Anna har umgåtts hur mycket som helst på sistone men Emelie har vi inte träffat på lite mer än en vecka.

Dagens shopping o nödvändigheter - Jeansskjorta, jeans, leggings, tröja, deo som ska motverka stress (?) haha, nagelsax, vanlig sax och salt.

Handlade lite på Hemköp och sen åkte vi hem åt varsitt håll. Jag gick lite vilse på vägen, kommer ta några gånger innan jag hittar ordentligt. Att hitta till tågstationen är inga problem men vägen tillbaka är en helt annan sak. Nu var det dessutom mörkt ute och då var det ännu svårare. Fick köra igång GPS:en i mobilen men den är inte jättehjälpsam direkt..

Har även anmält intresse till en nyproduktionslägenhet i Solberga. Jag och Anna letar boende tillsammans då även hon är nybliven singel nu. Det är tråkiga nyheter såklart, men bra timing att vi blivit singlar så nära inpå varann. Hoppas verkligen att vi kommer få bo ihop och att inget annat kommer ivägen. Jag har alltid drömt om att bo med en vän, och vem kan då vara bättre än ens allra bästa vän? Awesome.

Nu ska jag mysa med en film snart tror jag. :)
#1 - - Anna:

HAHAHA fyfan va blek man är!