Why does it feel so good to be bad

Den här veckan har gått långsamt. Beror nog på att jag längtar till flytten så mycket.

Dåligt väder igen, men det är ganska passande för den här veckan ändå med tanke på att vi har en del att fixa inför flytten och så. Lika bra att det är dåligt väder så man inte går miste om nånting. ;) Men nästa vecka får det gärna bli fint väder igen. Idag var det åtminstone sol men blåser fortfarande kallt.

I måndags betalade vi äntligen hela summan på Ayia Napa-resan, skönt att inte ha en massa pengar som inte är mina på kontot. Längtar så tills vi åker. :D Men vill ändå inte att tiden ska gå alltför fort, för sommaren börjar nu, det är ju nu man ska njuta. Vill inte att sommaren ska flyga förbi bara för att man längtar till resan. 25 juli smäller det.

I tisdags körde jag spinning med Miranda. Tränade bara en dag förra veckan så det gick lite trögt nu, så jobbigt. Måste komma in i det ordentligt nu inför sommaren, men det får börja nästa vecka eftersom vi har massa att göra med flytten denna vecka.

Theo James från Divergent, yum
 
Idag var jag o Anna på Ikea. Fast besöket visade sig ganska onödigt. Av någon anledning fick vi för oss att åka till Ikea i Barkarby, jag tänkte att det är nära för Anna som bor i Spånga. Men hon var inte ens där idag haha. Glömde helt bort att Ikea i Kungens kurva är mycket närmare Fruängen dit vi ska flytta. Hittade i alla fall resårmadrasserna vi ska köpa, hoppas de finns i lager på den Ikean sen bara. Jag ska ha en 120 på bredden och Anna nöjer sig med 105.

Så blev en snabb visit där, köpte inga andra grejer heller för det väntar vi med tills vi har tillgång till bil och någon som kör. :p Inte ofta man behöver bil här i Stockholm men när man flyttar är ett sånt unikt tillfälle.

Därefter gick vi på stan lite, kollade bikinis men hittade ingen snygg. Kollade även TV-apparater. Vill ha en med bra videokvalitet men de är så himla dyra.. :/ Sen mötte vi upp Miranda. Käkade lite och sen gick jag o Miranda på bio och såg Divergent. Den var bättre än jag trodde, rekommenderas. :) Och vi åt de godaste jordgubbarna vi nånsin ätit!

Nu måste jag dessvärre försöka sova. Skönt med en ledig dag mitt i veckan men imorgon är det dags att jobba igen. Skönt med fredag dock. Bara tre nätter kvar här, then I'm outta here!

Memory lane med Anna :)

Vi i maj 2010, muppar haha

Maj 2011

Maj 2012

Maj 2013 :D
#1 - - Anna:

HAHA fy för första bilden :P