You're gone and I gotta stay high all the time to keep you off my mind

Yo. Vet aldrig hur jag ska börja blogginläggen.

Veckan har gått fort som vanligt, sjukt vad tiden går. Snart är det jul. De spelade julmusik på stan idag... haha.

Har inte blivit nån träning denna vecka, very bad. Måste komma igång igen imorgon, känner mig som ett fläskberg just nu. Vågar inte ens ställa mig på vågen... bäst att låta bli tills jag tränat några gånger.

 
I fredags var jag bara hemma och hade myskväll. Flera serier som har haft säsongspremiär denna vecka. :) Och så tvättade jag, mindre kul. Hade samlat ihop två ikea-påsar så det var en del. Bokade en ny tid till nästa söndag, hoppas jag inte bangar då. Skönare att tvätta när det inte är så mycket. Skulle behöva ha en lugn helg men har ingen lust. Det är så roligt att festa! :p

 
Igår hängde jag bara hemma på dagen, var så himla tråkigt väder. Sen blev det iväg hemifrån redan vid femtiden för att dra på Halloweenfest i Brandbergen. En himla resa. Först tunnelbana till Gullmarsplan och sen buss på 40 min därifrån. Mötte Bill och Sarah och åkte med dem från Gullmars.

Var en asrolig fest! Min outfit var lite otymplig att gå runt i haha.. men den var rolig. Jobbigt att ta av hela när man skulle på toa dock. De hade en strippstång där som rasade ner när en kille svingade sig haha, var så jävla kul. Vågade inte riktigt skratta då dock, eftersom det såg ut att ha gjort lite ont när han rasade ner i golvet. Men skrattar gott åt det nu i efterhand.

 
Efter festen drog några av oss ut till caféet. Amanda, Bill, William, Christopher och jag tog en taxi dit, fett nice. Det var helt ok där men fortfarande inte mitt favoritställe direkt. Drog runt halv tre-tiden.

Idag vaknade jag av alarmklockan vid 12. Skulle ha visning kl.13 så var tvungen att gå upp och städa undan lite o göra mig presentabel. Tjejen var verkligen jättegullig så hoppas nästan att hon som kommer imorgon inte är det så det inte blir svårt att välja.