2015-04-26

Då var det fest igår. Det var en kul kväll men blev ingen utgång för min del, var så sjukt trött. Hade nog tränat för hårt innan, då brukar det bli så. Men det är lika bra, vill prioritera träningen ändå. Känns lite bortkastat att jag festade över huvud taget dock menmen. :) Ska nog inte göra det på ett tag nu.

Är ändå inte så taggad på nattklubbar och så, ser mer fram emot grill/parkhäng i vår/sommar. Om våren nu vill komma på riktigt nångång, det är fortfarande för kallt för att hänga utomhus i flera timmar.

Lördagsformen.. det börjar ta sig. Älskar känslan när man kan ha på sig ett par jeans utan att behöva stoppa in magen så att den inte ska hänga ut, that's what I'm working on!

Nu är jag fett nöjd att jag inte gick ut, då kunde jag träna idag också. :) Blev 65 min konditionsträning på gymmet. Känns som att det är bättre att köra kondition än styrketräning dagen efter att man druckit alkohol. Kände dock inte av det alls, var faktiskt piggare på gymmet idag än igår konstigt nog. Dag 13 i rad! And it continues. Imorgon ska jag köra på morgonen innan jobbet. Då blir det full fokus på magträning, efter igår har den blivit lite plufsigare igen.

Shots och singing

Har precis lagat veckans matlådor. Kommande vecka blir det *trumvirvel* kyckling! Jag förvandlas till en kyckling snart haha. Men denna gång blir det inte kycklingfilé utan kycklingklubbor från ugnen med kokt grönsaksmix. Sen kom jag på att det är kort arbetsvecka, ännu bättre! Då kan jag ta en av matlådorna till middag också. Men det bästa är ju såklart att det är långhelg. ;)

Kommande veckas matlådor :)

Love this tee :)! Sheldon :D

Ville egentligen hitta på något mer idag, har ju varit så fint väder också. Men var för seg och sen bara rann tiden iväg och nu är klockan 8. Vaknade före 9 både igår och i morse. Idag gjorde jag inga större ansträngningar att somna om, tänkte att det är lika bra att gå upp så man kanske kan somna i rimlig tid ikväll.. men än så länge är jag hur pigg som helst. Det är träningen som gör det!