2015-04-27

Usch fy vilken dag! Måndagar brukar ändå vara bättre än såhär. Så lättad att den äntligen är över, nu har jag bara en skön kväll att se fram emot.

Först det första har det varit kaosmycket på jobbet. I morse skulle jag ha tränat (visste att jag inte borde skrivit om det i bloggen igår, det går alltid åt skogen då!) men först hade jag skitsvårt att komma upp, sen när jag väl vaknat till hade jag ont i magen och kände att jag behövde äta frukost i lugn och ro. Kan ha varit därför (att jag åt frukost en timme tidigare än vanligt) som jag har haft jättelågt blodsocker (?) eller nåt idag, för jag har haft ett extreeeemt, nästan övermänskligt sötsug. Illa även för att vara jag.

Halva dagen har jag bara gått och drömt om kladdkaka, bara tänkt "fan nu skiter jag i det här, har blivit så fet efter helgen ändå så jag kan lika gärna gå hem och äta en kladdkaka". Kollade upp att det är typ 1400 kalorier i en kladdkaka och blev lite avskräckt men fortfarande sugen. Det var ändå såå nära att jag gick och köpte en.

Dagens inspiration - Sharni Vinson. Sjukt snygg kropp förutom att hon typ inte har några bröst alls..
Från Google.com

Har varit så vansinnigt trött idag också, och yr i huvudet. Tänkte jag klarar fan inte att träna idag.. men tvingade mig dit ändå! Det tog på alla mina sista krafter, kände mig som ett gammalt batteri som inte kan laddas utan måste slängas och ersättas.

Det blev iaf 45 minuters träning. Dag 14 i rad. Och jag köpte ingen kladdkaka! Visserligen tryckte jag i mig en Questbar när jag kom hem men det är betydligt bättre i alla fall. Jag köpte dem inte för att ha som snacks, I know, men det var verkligen akut. Om jag inte skulle fått i mig nåt sött då så skulle jag nog gått tillbaka till affären o köpt kladdkakan haha.. och att Fanny har lämnat kvar ett paket Noblesse på köksbordet gör ju inte saken bättre haha. Det här med bara en ätardag i veckan och noll tolerans alla andra dagar var svårare än jag trodde...

Really shitty day, men det positiva är att jag ändå kom iväg till gymmet, inte köpte något onyttigt mot alla odds och det är bara tre arbetsdagar kvar till långhelg!