Dag 17

Äntligen långhelg! :) Så himla skönt. Och det bästa är att vi fick besked idag att lägenhetskontraktet kommer bli förlängt så vi får bo kvar! :D En sån himla lättnad. Då behöver man inte oroa sig över det nåt mer. Full fokus på beach 2015. ;)

På tal om det så tränade jag 17e dagen i rad idag. Åkte hem från jobbet först för att gå på toa och så bytte jag om o vek tvätt. Var så sjukt trött och hade typ ingen energi, men sen när jag väl började träna kom det igång. Det slår aldrig fel, hur trött och seg jag än är innan så mår man så mycket bättre efteråt. Känner bara att jag inte kan springa lika mycket som jag gjort, börjar känna mig ganska sliten i vaderna/hälsenorna. Tur att det finns annat man kan träna. :p

Är lite besviken, trodde det skulle ske mer förändring under de här veckorna. Jag har märkt mer förändring under snabbare tid förut, bl a förra året. Vet inte varför det tar längre tid nu. Men det är bara att hålla ut och kämpa på. Ta inspiration av denna bild!

Köpte jordgubbar idag också, belgiska denna gång. Dyrare men ännu godare! Inget slår ju svenska jordgubbar på sommaren men de här är inte så tokiga de heller. :) Var närapå att gå och köpa Nutella också, blev så sugen på det för vi har pratat om det så mycket på jobbet. Men så åt jag middag och suget försvann.

Väntar åtminstone till imorgon men hoppas verkligen jag kan hålla mig tills på lördag, det är mycket bättre. Kollade upp att det är över 2000 kalorier i en vanlig burk Nutella på 400 gram. Helt sjukt, typ dubbelt så mycket som en chipspåse! Tur att jag inte äter det så ofta längre.
Valborg 2014 vs 2015 - vilken skillnad!
Från fylla och hjärtesorg till hårdträning ;) Vet lätt vilket jag föredrar!