Och så kom sommaren till slut..!

Då var första arbetsveckan efter semestern avklarad. Mindre att göra än jag trodde och har gått bra. Har ju grymma kolleger och dessutom har en tagit med sin dotter tre dagar. Hur gullig som helst, jag fick en liten assistent. :p När hon inte kollade på film så följde hon efter mig överallt haha. :)

Har haft en asskön helg trots inget festande! Med fint väder behövs det inte. :p I fredags sket jag i det fina vädret, åkte bara hem o åt chips o kollade veckans nya serieavsnitt. The Exes har börjat igen! Fortfarande lika kul inne på fjärde säsongen. Sen har jag börjat kolla en ny sitcom-serie som heter Significant Mother. Rätt kul! Och Nathaniel Buzolic... hans magrutor är perfektion.

Igår blev det promenad i solen och Rålis-häng. God mat och jordgubbar! Skulle kollat på E.T på utomhusbion men det blev kyligt så drog hem vid 8 och körde Vänner-maraton istället.

Vaknade idag vid 8 för att gå på toa och då hade Jenny skrivit "stranden idag!" och vädret såg bra ut så why not? Somnade om till 10, sen blev det go frukost framför fler Vänner-avsnitt. När jag kom till Tantolunden såg det halvdåligt ut, en del stora moln på himlen. Men de försvann efter nån timme och det blev helt klarblå himmel. :D

 
Jenny, Erik o Robban var redan där på bryggan. Blev en hel del solande, snack om barn (?) (vad händer med oss?? haha) och t.o.m bad! Badade tre gånger. Årets första bad i Sverige om man inte räknar pool. Kallt som fan men faktiskt skönt och uppfriskande att svalka sig i värmen. Erik drog iväg till landet och Robban skulle på fotboll.

 
Sen kom Camilla o Martin, då gick vi till en thairestaurang och åt middag. Beställde samma mat som var min favoriträtt när jag var i Thailand, kyckling med stark basilika. Så sjukt gott! Älskar stark mat. Efter maten promenerade vi till Zinkensdamm o satte oss på ett fik där det blev kaffe och chokladboll för min del. Underbar dag med massa sol. Om ändå varje dag kunde vara som denna, då hade man fan pallat att bo i Sverige. :p Nu kom sommaren minsann! Det gäller att inte prata om den bara, då skrämmer man iväg den...