2015-07-27

Igår var det söndag, kände mig lika bakisseg som i lördags. Så det här med tvådagarsbakis är faktiskt en grej..? Usch fy hemska tanke.

Var taggad på att träna men sen kom huvudvärken igen. Har haft huvudvärk varje dag i typ tre veckor nu. Idag har den inte kommit hittills men den lär göra det snart, först brukade den dyka upp framåt eftermiddagen men sen har den bara kommit tidigare och tidigare. Har haft såna perioder förut och sen helt plötsligt är det över. Om det är stress så borde det väl lugna sig nu på semestern kan man tycka. :p

Kaffe med Bailey's till frukost igår, mums!!

Men nu är jag stressad över att inte ha nåt att göra istället haha. Eller inte stressad direkt kanske, men rastlös och uttråkad. Hade varit kul om det hade varit fint väder men det hoppet har jag gett upp för längesen. Det blir ingen sommar i år helt enkelt. Himla tur att man fick en vecka i Magaluf i alla fall. Drömde att jag skulle boka en resa till..

Igår tog jag en liten joggingrunda utomhus. Gick inge vidare med den huvudvärken. :( Och otroligt vad några veckors festande gör med konditionen, soooo out of shape. Sån enorm skillnad mot när jag hade några vita månader. För några år sen kunde jag både hålla igång träningen och samtidigt gå ut nästan varje helg, fattar inte hur jag pallade det. Är jag för gammal för det nu...??

:D

 
Sen mötte jag Gustaf i Kista Galleria. Vi skulle shoppa lite men det gick inget vidare alls. Hittade ingenting, nu när jag väl ska unna mig lite shopping så finns det inget jag vill ha. Det är typ nytt batteri till min klocka och en parfym, men det är ju fett tråkigt.

Åkte till stan och mötte Camilla. Hon åt på Panini och vi åt på Texas Burger (i Kungshallen). De är helt oförmögna till att göra en hamburgare utan majonnäs. Varje gång beställer jag utan majonnäs men får det med ändå. Sista gången jag åt där, I give up.

Efter det skulle vi egentligen se Ted 2 men det fanns bara platser kvar längst fram så vi bestämde oss för att se Minions istället. Mycket mer taggad på det. ;D Men den började först efter två timmar så då gick vi till Galway's och tog några drinkar innan.

Filmen var jättebra, bättre än jag trott faktiskt. Rolig hela tiden. Nu vill jag se Despicable Me-filmerna haha. Kanske gör det ikväll.

 

Semester men jag känner mig typ mer deppig än jag gjort på hela året haha. Det beror nog mycket på vädret... Det här är den sämsta "sommaren" jag någonsin varit med om. Vid denhär tiden 2013 var jag på Öland och det var strålande väder, 2014 var vi i Ayia Napa nu men det var ändå jättevarmt och soligt hemma. Så orättvist, i Kalifornien har de sol och värme året runt! Hur fan ska vi överleva 9 månaders kyla om vi inte ens fått nån sommar???