Oh, won't you stay for a while, I'll take you on a ride if you can keep a secret

Snaart semester igen! I love it.

Har förlikat mig vid tanken på att det inte blir någon utlandsresa på ett tag. Ville så gärna åka iväg nu på denna semester, hittade ingen att åka med direkt men det är väl lika bra för jag har egentligen inte råd. Om jag skulle åka så skulle det behöva bli billigaste möjliga resa och så skulle jag typ inte ha råd att leva resten av månaden. :p

Nu har jag istället bestämt mig för att leva loppan hemma under semestern istället. Ska inte spara alls denhär månaden, ska bara strö pengar omkring mig! Shoppa, gå ut, äta ute.. det är så sällan (typ aldrig) jag äter ute hemma i Stockholm. Lägger mycket hellre pengarna på annat. Nu är det en så dålig shoppingperiod också. Det är ju inte sommar så ingen idé att köpa några fler sommarkläder.. och det känns för tidigt (läs: för deprimerande) att börja köpa höstkläder redan nu, även om de börjat sälja det redan.

Jag imorgon haha :D

Tänkte köpa en TV i höst, som tröstpresent haha. Kollar typ inte på tv men blir nice att köra hdmi. Börjar tröttna lite på att bara kolla i datorn hela tiden. Får väl se om det blir av, sa ju förra året att jag skulle köpa en tv till hösten men det hände aldrig haha.

Imorgon är det sista dagen innan semestern och dessutom lön (väldigt efterlängtad!). Det ska firas med förfest hos mig och utgång! :D På lördagen har jag planerat bakispizza och sen på söndagen ska jag börja träna igen, efter uppehåll denna vecka. Har haft extremt lite energi och huvudvärk varenda jävla dag så det har bara inte gått.

Funderar på om jag har brist på något näringsämne för det är fan inte normalt att vara såhär trött och orkeslös hela tiden känns det som. Det handlar faktiskt inte om att jag är lat (i alla fall inte bara ;). Jag är sjukt dålig på att laga mat och framförallt variera kosten... på det stora hela äter jag nog mer choklad än mat haha... :) Aja, på semestern ska det lagas mat! Då ska jag göra allt jag inte orkar göra annars och mer därtill.