Partyweekend

Hello.

Denna vecka har varit ganska mycket upp o ner, bergodalbana. :p Började dåligt men blev bättre och bättre! Nu är det bara en arbetsvecka kvar till semestern. :) The countdown is on!

Bild från google.com. Jenna Dewan-Tatum är världens lyckligaste kvinna! ;p

Har varit och sett Magic Mike XXL med Anna och Miranda. Inte mycket till handling men desto mer ögongodis. ;) Men tyckte ettan var bättre, var mer stripp och mindre annat tjafs, haha. Soooo hot! Måste kolla på ettan snart igen. Man vill bara hoppa in i skärmen. Kunde de inte haft en liveshow istället?? Hade lätt varit värt att åka till USA för haha. Inte för att jag inte skulle vilja åka dit ändå.
 
Käkat tapas för första gången i mitt liv också. På en restaurang som funnits sen 1890-talet no less. Mycket god salami och bland det bästa vitlöksbrödet ever!

Helgen har varit mycket bra. I fredags var det grillfest hos Gurra. Lite firande av hans 23-årsdag som just varit. Mycket rolig kväll! Blev fint väder också, otroligt nog. Vi grillade, de andra badade jacuzzi medan jag var servitris, Jozy & Robban gjorde ett avsnitt av deras egna relationspodd, vi hade dancebattles (och jag var dj såklart), spelade kubb medan Jozy hoppade studsmatta, körde Who's most likely, "The Bird of Truth"... an awesome night, helt enkelt. Med sleepover! Enda negativa var myggjäveln som surrade vid mitt öra när jag skulle sova. :p

 
Igår åkte vi hem, laddade om och så var det party igen. Jag, Jenny o Gabbi körde lite fördrinkar (vin) hos mig och spelade förfestspelet (med bara frågor) och sen mötte vi upp Jozy, Gurra o två av hans vänner på Trädgårn. Första gången jag var där. Kul att se what the fuss is about, hört att det kan vara flera timmars kö in dit. Men vi kom in typ på en gång fast klockan var efter 10.

Ser ut som en gris haha

My crew

Var ett ganska schyst ställe men lite väl kallt ute för att njuta av det till fullo. Inte så jättebra musik, mycket gammalt och inte sådär jätteparty. Svårt att dansa till. Tror vi stannade till typ halv två, sen var väl planen att dra vidare men det var kallt o man blev otaggad så jag åkte hem i alla fall. Käkade leftover tacos när jag kom hem, it was goooooood.