Söndagsshopping

Har haft en asskön långhelg, med vila, träning och shopping! Perfekt. :p 

Idag var jag ute efter toppar/linnen/t-shirts men det gick sådär. Det är typ det lättaste man kan shoppa men såklart när man är ute efter något så hittar man allt annat utom det. Hittade t.o.m en assnygg höstjacka haha, men köpte inte den. Jag är inte gjord av pengar tyvärr, fast den var inte så dyr faktiskt.

Blev i alla fall nya lurar vilket var prio nr.1. Mintgröna denna gång, hade vanliga gröna förut. Övervägde ett par blåa men de var för mörkblåa tycker jag. Hade helst velat ha orange men den orangea som fanns var inte alls snygg. Nytt smink, bh:ar, trosor, sommarstrumpor och i alla fall två t-shirts. Hittade lite till Gustaf också men inga solbrillor. Vi får köpa det i Magaluf. Det och ny parfym, min är nästan slut. Köpte den i Magaluf för två år sen haha. Parfym räcker länge.

Glaaaaaasss :D

På torsdag när lönen kommer ska jag växla pengar inför resan och då kaaanske det blir nån liten snabb shoppingrunda om jag orkar. Kommer ju va löningskaos på stan. Ska se till att ha packningen klar innan tror jag, brukar alltid bli så stressigt med det. Har faktiskt inte så mycket nya kläder till resan fast man skulle kunna tro det med tanke på hur mycket jag shoppat på sistone haha. Har mest bikinis... och det kan man inte gå runt i dygnet runt fast det hade varit skönt. ;)

Blev även käk, glass och en kaffe innan hemgång. Nu håller jag på att ladda mobilen och mig själv med energi inför en löprunda. Mobilen är ikopplad i eluttaget och mig själv laddar jag med cola och bra musik.. :p Är fett taggad på en löprunda nu med nya lurar och ny bra musik. Det är soligt ute också.

Yummie :)
 
Vi kollade på youtubevideor från BCM Planet Dance (stooor nattklubb i Magaluf) igår och jag blev så sjuukt taggad!! Det har byggts upp under det här året också eftersom det har varit ett så lugnt och nyktert år. Har typ festat fem helger i år, max.

Hoppas sista arbetsveckan går fort, fast det lär den inte göra.. :p Tur att jag slutar tidigare på fredag åtminstone. Tror/hoppas att det är f.r.o.m kommande vecka som folk har börjat gå på semestrar så det är lite lugnare/mindre folk på tunnelbanan och på jobbet. Tunnelbanan börjar gå med 10 minuters istället för 5 minuterstrafik f.r.o.m imorgon bitti iaf. Semestertider. <3