2015-03-26

Igår var det äntligen löning! Det är inte kul att vara fattig. Var så galet shoppingsugen. Bland det första jag gjorde var att surfa in på cdon. Syftet var att kolla dvd-boxar tror jag, men slutade med att jag handlade Big Bang Theory-kläder/merch för 800 spänn haha. Jag är verkligen kär i den serien nu. Bland de bästa jag sett. Så tomt att jag sett alla avsnitt nu. Tur att det kommer fler, tråkigt att behöva vänta bara.

Beställde detta:
 
De första två tog slut efter att jag beställt. ;)

Annars då. Efter jobbet igår var det PLL-kväll med Emma och Miranda. Vi kollade de två sista avsnitten på säsong 5, käkade thaimat och gosade med Ella. ;D Så sööööööööt! Jag vill också ha en katt. Angående PLL - big A reveal my ass. Nu är man ännu mer förvirrad än någonsin.. tydligen ska man få veta hela storyn under första halvan av säsong 6. Som kommer i juni. Som att man inte har tillräckligt med anledningar till att längta till sommaren. Men det är tur att inte alla serier har paus på sommaren. Låter verkligen som att jag inte har nåt liv haha.. det har jag inte just nu, men i sommar kommer jag ha det! Bara två månader kvar nu. :)

Idag har varit en ganska grå och tråkig dag. Efter jobbet var jag på gymmet. Skulle egentligen sprungit ute med Jenny men hon fick ställa in p.g.a sjukdom. Efter att jag ställt in två gånger tidigare av samma anledning. Det är inte meningen att vi ska träna tillsammans?? Haha. Men idag var det lika bra, det är förjävligt väder ute. Regnigt och blåser svinkallt.

My girls :D Ella är med på ett hörn också men smälter in i soffan.. kan ni se var hon är?! :p

Gick inte så jättebra på gymmet heller. Min högra vad gillar inte att jag har sprungit så mycket på sistone, den har typ sträckt sig och strejkar. Så kunde knappt springa. Kämpade på i 3 km, sen gick det inte mer. Tränade lite annat men när jag inte kan springa så får jag ingen motivation.. hade hoppats det skulle gå bra eftersom jag vilade igår. Blir vila igen imorgon (chipsfredag :D), så får vi hoppas att jag kan köra hårt på lördag igen.

Sen har jag handlat, både på Coop och Lidl. Förberett inför helgen med både chips och Ben & Jerry's. Vem behöver en karl när man har Ben & Jerry?! Nu behöver jag bara en bra ny serie också så har jag allt. ;)

Har fuskat nåt otroligt och ätit massa choklad den här veckan, inte bra alls. Hoppas på att det blir mindre sånt när våren kommer och man har bättre saker för sig än att sitta hemma och känna sockersuget. Det måste bli så. Det måste liksom finnas en anledning till att jag har en sommarvikt och en vintervikt?! Kan inte bara bero på att jag tränar mer.

Imorgon är det i alla fall fredag och det betyder inga hämningar. :D Haha!
#1 - - Anna:

Gilla hoodie:n :D