I'm a free bitch, baby

What a week. Efter två veckors diet kom sötsuget tillbaka med full force. Så denna vecka har varit ganska onyttig. :p Har ätit choklad typ varje dag. Men det känns ok ändå. Det går alltid upp o ner. Back to diet mode.

I torsdags fyllde jag 26 år. 30 närmar sig med stormsteg.. varje födelsedag blir mer o mer deprimerande. Urtråkig vanlig dag och kände mer än nånsin att jag bara ville hoppa framför ett tåg eller nåt. But life goes on. Allt kanske ordnar sig en vacker dag. Den som lever får se. Jobbade kväll och sen åkte jag hem o dränkte mina sorger i choklad. ;D Choklad och Cola light är mina bästa vänner. <3

Igår var det fredag. Åt årets första lussebullar. Gott men kändes ändå en smula överskattade. Käkade även en brownie och en muffin framför veckans nya avsnitt. Idag hade jag sån sjuk huvudvärk. Sockerbaksmälla är faktiskt en grej! Mindre kul. :p

Hade tänkt träna innan jag åkte till stan men kom inte upp ur sängen förrän vid 11:30 så hann inte. På lördagar på sistone har jag faktiskt kommit upp rätt tidigt men nu var jag så sjukt trött. Kanske för att jag sovit extra dåligt denhär veckan.

Dagens shopping. Älskar de gröna brillorna! Påminner lite om 22 Jump Street när de är på springbreak. Passar bra när jag ska ha dem på springbreak ;p

Mötte Philip i stan vid två. Blev lite shopping! :D Har inte shoppat på evigheter. Var i första hand till honom men slutade med att jag köpte mer haha. Får passa på innan det blir julhandel-kaos. Nu kommer jag nog inte shoppa nåt mer på ett bra tag igen. Måste spara till Mexico.

Efter två timmars shopping drog jag till gymmet i stan. Var först bekymrad att jag inte skulle ha tillräckligt med energi men hade mer energi än jag haft på månader kändes det som, helt sjukt. Kanske för att jag åt så mycket igår. Kroppen fick en chock för den är inte van vid att äta så mycket längre haha.

Nu sitter jag här med en kaffe i mörkret och med ett tänt ljus. Höstmys. Har varit en bra höst vädermässigt men nu när minusgraderna är här är det så kallt att det är plågsamt att vara ute. :( Och jag som sprang utomhus så sent som i söndags.