The night is still young and so are we

En av de sämre veckorna man haft. Allting känns hopplöst. Och det känns som att det bara blir värre.

Imorgon ska jag i alla fall hem till mamma, det ska bli mysigt. Ska bli skönt att få komma ifrån min säng, har spenderat så mycket tid i den att jag snart växer fast i den haha. Kommer inte ihåg senast jag åt hemlagad mat.. det enda jag ätit senaste veckorna är kycklingsallad, bröd, choklad och popcorn i stort sett.

Får se om jag stannar där hela helgen eller åker hem på lördag. Har visserligen ingenting att göra hemma ändå, om jag nu inte blir träningssugen. Blir alltid det när jag ser att de tränar på film och så, men när det väl kommer till att pallra arslet ur soffan är det en annan sak. :p

Tur att Internet och dreamfilm finns - när man inte tycker nånting är roligt längre är det ett bra tidsfördriv. Orkar inte träffa folk, ser ingen glädje i att t ex shoppa när jag känner mig så ful, är inte direkt sugen på någon mat och undviker alkohol dels för att jag inte orkar vara social och dels för att alkohol brukar göra nedstämdheten värre (utom möjligtvis de två första timmarna).

Ja, livet är verkligen roligt. Passar på att spara mer pengar än vanligt när jag ändå inte har lust att göra nåt speciellt, men till vad? Har ingen att resa med heller längre, alla bara åker med sina pojkvänner nu. Behöver hitta nya vänner. Den nya generationen som inte bara består av par.