I need to sleep so I can dream

Sunday. Har haft en bra helg. Mycket bättre än förra i alla fall. :p

I fredags var det party. Jag o Jeanette mötte upp Emma direkt efter jobbet och åkte hem till mig. Blev thaimat och hemmagjorda margaritas. De blir alltid så sjukt starka om man följer receptet.. vi fick be Malin köpa med sig schweppes lime så vi kunde ha mer av det i, annars gick det knappt att dricka haha. Sen blev det vanliga drickspelet, sång o dans. Det roligaste var när jag sprang iväg med Jeanettes mobil, låste in mig på toan och swipe:ade höger på massa Tinder-profiler, hahaha sjukt kul. Ville bara hjälpa till. ;)

Jag varje gång vi går ut haha ;D

Sen blev det ut till Solidaritet. Vi hade pratat och taggat inför partyt hela veckan men aldrig kommit på vart vi skulle. Så fick ta ett ställe som inte kräver gästlista o gratis innan 00:30 o med rätt bra musik. :p Jag blir snart stammis där. Stannade till 3 sen ville Jeanette hem. Jag hade kunnat vara kvar längre faktiskt, konstigt att jag inte var den som ville hem först för en gångs skull.

Hon sov över hos mig eftersom hon har så långt hem. Stackarn sov på våran stenhårda soffa, med bröstkudden haha. Dagen efter käkade vi pizza o kollade på massa Vänner avsnitt. ;D Va så sjukt seg igår. Blev inte så full men blev nog extra bakis eftersom man drack massa tequila. Orkade inte gå upp och städa o diska förrän vid åtta på kvällen.

Ser inte så gott ut utan cocktailglas.. :p

Dance all night

Idag har jag varit på brunch med Anna o Miranda på Café Sirap. Verkligen populärt, var sjukt mycket folk! Camilla o Martin kom också men tyckte det var för mycket folk o för dyrt. Men det var det värt.. sjukt gott! Rullade nästan hem sen. Tog äggröra, bacon, prinskorv, toast och blåbärspannkakor.

Efter maten tog vi en promenad till stan. Gick in i lite roliga affärer på vägen, bl a In & Finn där jag köpte lite grejer jag behövde till badrummet. Vi va även inne i en affär med amerikanska produkter och souvenirer. Tyvärr hade de inte Squirt-läsk dock.. min favorit. Men äcklig rootbeer hade de minsann. Testade en sån en gång, smakade EXAKT som munskölj. Aldrig mer. :p

Matkoooooma

Nu är jag hemma igen. Borde verkligen gå till gymmet men är fortfarande så sjukt omotiverad. Ska dricka upp mitt kaffe o ladda mobilen först, sen ska jag verkligen försöka ta mig dit men har inte så mycket hopp om att det kommer bli av.. har haft inställningen "börjar på måndag" haha och kommit på hundra olika ursäkter. En sån period just nu.

Armen/handen är fortfarande fucked up. Gör inte ont så mycket, den är mest stel och kraftlös. Särskilt handen, det jobbigaste är att sträcka ut fingrarna. Och vissa saker är svåra att göra som att sminka sig haha. Förhoppningsvis går det över som allt annat. Känns som man har den ena krämpan efter den andra nuförtiden... getting old. :(