Runnin' through the walls looking for a way to clear my head

Back at work again efter en vit helg. Var skönt att ta det lugnt men det är ju alltid roligare att gå ut. :p Nu börjar allt fler serier igen efter sommaruppehåll, det är nice. En påse chips och veckans nya serieavsnitt är typ det bästa på hela veckan.

Annars har jag inte så mycket att rapportera. Förutom att jag har kommit på vad som skulle göra mig lycklig, en shiba inu! Världens finaste hund. Så otroligt söt och fin, första gången jag såg en sån blev jag kär direkt. Vem vill ha en bebis när man kan ha en så fin hund??? Vill haaa!

Som valpar är de så söta att man vill gråta och när de blir vuxna är de fortfarande jättefina, lagom stora och med fluffig svans. Tänk att ha en sån hemma, så mycket kärlek. <3 En vacker dag ska jag ha en sån. Den blir min familj. :)

Doge :D Bilder från google.com

Ska gå på hundmässan i december, förhoppningsvis får man gosa med en sån då. :D

Annars händer inte mycket. Lön på fredag men jag är på sparhumör. Hade tänkt spara årets resterande 10 semesterdagar till nästa år men icke sa nicke. Får bara spara fem dagar per år. Så dålig stil! Då måste jag ta ut en vecka i år. Vill boka en solresa men på vintern behöver man ju åka längre än en vecka, sen kommer jag inte hinna spara ihop till en långresa det här året. Mexico i vår!

Vill inte åka till Kanarieöarna nåt mer, det är för kallt och pensionär-igt. Gick ju inte ens att bada där för det var så kallt på vintern. Inte okej på en solresa. Annars tänkte jag Egypten men känns som det är så mycket försäljare där.. och äcklig mat. Får väl i "värsta fall" bli en weekend till London eller nåt. Men jag vill åka på solresa...