I'm just craving for a cure

Monday funday. Nja. ;P Arbetsdagen var sådär. Opepp. Hade verkligen inte lust alls att jobba. Och fan va kallt det var i morse, vintern är här igen. Svårt att tro att det är maj på söndag. That's Sweden for ya...

Hade en riktigt dålig dag igår. Ville shoppa men ingen hade tid/lust. Var verkligen ingen bra dag till att vara ensam hela dagen, blev extremt nere. Det som var bra var att jag i alla fall hade energi på förmiddagen, så körde en tvätt och städade äntligen mitt rum! Man har typ inte sett golvet på flera veckor. Nu är alla kläder äntligen borta från golvet och har dammsugit. Hoppas golvet lyckas hålla sig klädfritt ett tag.

Inte så kul i slutet av april ;/

 
Idag ville jag egentligen jobba kväll, men hann inte anmäla mig. :C Fet otur. Tänkte börja promenera till Slussen och ta tunnelbanan därifrån. Det regnade dock så var lite otaggad på det idag. När jag gick på Klarabergsgatan hann Jeanette ifatt mig. ;P Så blev en liten spontan shoppingrunda, precis vad jag behövde. ;D

Var inte alls mycket folk för att vara löning, himla skönt. Sa det till en kille som jobbade på H&M, han trodde de flesta skulle vänta till helgen. I helgen kommer jag vara upptagen med annat för en gångs skull. Gick först till Feetfirst, jag var ute efter skor till helgen. Det vankas hardstyle på fredag, då hoppar man mycket och vill ha bekväma skor. Problemet är bara att man inte vill ha helplatta skor och bli kort som en pygmé... men jag hittade de perfekta skorna för det ändamålet jag var ute efter.! Bekväm men inte alltför kort. ;P Jeanette är min lucky charm när det gäller att handla skor, hittar alltid så bra skor när jag är med henne. ;)

New outfit

Dagens skörd

Sen blev det H&M. Hittade en del där. T.o.m ett par jeans, inte varje dag man hittar det! Är väldigt dåligt utbud på low waist dessutom, det är det enda jag vill ha. Gillar inte ens normal waist för tycker den är för hög. Hatar att stänga in magen i byxorna haha. Även bh, träningsshorts, toppar.. var en bra shoppingrunda. Mycket på en gång dock, nu kan jag inte shoppa så mycket mer denna månad. Som det brukar vara, så fort lönen kommer då jävlar, haha.

När shoppingen var klar var solen framme. :) Promenerade till Slussen, sen gick jag av i Västertorp o gick därifrån. Hade gärna promenerat en längre bit men hittar inte och vågar inte förlita mig på gps heller. :p Funderade på att ta en löprunda sen men det var liite för kallt.

Snackade skit med Fanny over dinner och nu är det snart sovdags. Nu när jag är lite in-between-serier fortfarande så har jag inget att göra hemma så vill typ vara hemma så lite som möjligt för har inget att göra. Har börjat kolla på en rolig serie som heter Superstore, men det är en komedi, inte så spännande att följa.