Merry Xmas you filthy animal!

Denna arbetsvecka har varit lång haha. Jobbade kväll i måndags vilket jag inte gjort på länge. Men det behövdes eftersom jag hade två sjukdagar denna månad, vill inte förlora alltför mycket pengar.

Har mest tagit det lugnt annars. Drinks i onsdags, mycket trevlig kväll. BK med onion rings, och avslutningsvis kaffe med Bailey's hemma, såå gott.

Me approx 7:30 AM @ work

 
Igår var en lugn och väldigt rolig dag på jobbet, fast väldigt låååång. Det blir så när det är lugnt. Vi flummade runt som vanligt, haha. Och Lisa hade köpt pepparkakor och lusselängd. Nog med det nu, fan vad vi har käkat pepparkakor de här senaste två veckorna. Men snart är julen slut = därmed slut på dumheterna.

Har bestämt att vi ska börja träna i februari (när nyårslöfteskaoset lagt sig liiite iaf). Jag har typ inte tränat på en månad nu. Efter sommaren tränade jag bara typ en gång varannan vecka. Blivit så omotiverad eftersom jag inte kan bli bättre konditionsmässigt pga järnbrist. Men får vara ok med att bara köra på och göra mitt bästa även om jag inte kan bli bättre, man bränner ju kalorier åtminstone. ;P Snart får jag ett black card på gymmet också för att jag varit medlem i sju år. Då kan jag ta med en vän gratis vid varje tillfälle när det är på receptionstider.

Jag på lunchen igår, sååå trött

 
Igår kväll var det chipsfredag givetvis. Blev både mina vanliga barbecue och sombreros som jag hade kvar sen innan. Galet mätt. Och även Djungelvrål... såg några serieavsnitt och somnade vid 21 typ, tog en stund dock för grannarna förde sånt oväsen. :/

Idag vaknade jag flera gånger på morgonen men gick till slut upp vid 8:30, var typ fortfarande mörkt, suck. Gick till tvättstugan för att se om det fanns någon tvättid till idag och det gjorde det! Börjar kl.11.