A certain type of darkness has stolen me under a quiet mask of uncertainty

New week again.

Igår gick träningen sjukt bra! Har inte haft sån energi på typ, åratal. Måste varit för allt jag vräkte i mig på lördagen haha.. näästan värt det. Men i längden nej, hatar den där känslan av att vara för mätt och som att magen håller på att sprängas.

Körde först lite magövningar hemma, sen drog jag till gymmet och körde löpbandet. Var lite trögstartad, gjorde ont i hålfoten men sprang bort det. Tänkte mig en riktig långkörare, kanske t.o.m 20 km. Men vid 9 började magknipet komma.. sprang vidare men det kom tillbaka typ var femte minut tills jag vid 12 km kände att nej, nu måste jag fan springa hem innan jag skiter på mig haha. ;D Hann inte ens handla på vägen, var verkligen tvungen att skynda hem. ;P

I morse @ my second home

Idag hade jag dessvärre så ont i vaderna att jag inte kunde springa alls. Dålig energi sådär på morgonen också, jämfört med i helgen. Hade ont i magen dessutom, så det var inget vidare. Jag som hade varit så taggad kvällen innan. Men jag körde i alla fall. Fast när jag var klar var det massa folk som kom, fett störigt. Gillar egentligen inte att duscha in public.

Funderar på att köra på gymmet i Fruängen imorgon bara för det, då kan jag duscha hemma. Beror på om jag känner för att köra mest kondition eller styrketräning imorgon. Hoppas bara jag inte har lika dålig energi som idag, det är verkligen en downer. Hatar när man känner sig så svag att man knappt orkar nånting. I want power!!

New bikinis <3

Annars så har dagen varit lite sisådär. Vill göra nåt roligt, typ en AW. Var sjukt längesen nu.

Idag kom mina bikinis. :D Provade dem när jag kom hem, innan middagen såklart haha. Usch kändes inte bra när man verkligen fick se hur man ser ut i bikini. I träningskläder kan jag ibland känna mig hoppfull men i bikini var nåt helt annat. Kände mig som en flodhäst. Bara två veckor kvar nu, I'm feeling the pressure!! Alla bikinis passade i alla fall, det var himla skönt. :) Snygga färger också.

Snyggaste av de nya bikinisarna (?) vet inte hur man säger det i plural haha

Sen har jag bäddat rent och gjorde en minirensning av garderoben, slänger ut en påse med gamla tröjor. Ska bli sjukt nice att få använda massa snygga sommar-topar och t-shirts snart igen. ;D Och bli brun!!

I morse förbokade jag taxi till Arlanda också. Lite tidigt ute kanske men what the hell. När vi skulle boka taxi till Arlanda inför Ayia Napa 2014 var det billigaste bolaget fullbokat en vecka innan så. Vi åker från Philip, jag åker till honom kvällen innan. Kostar 370 kr som vi delar på, fett värt.