Hold tight 'cause all you've got to do is fight for another day

Blev en riktigt bra dag igår. :) Pallade inte sitta o ruttna hemma och blev mycket piggare efter en ordentlig frukost.

Började med att ta en vårpromenad till Heron City. Solen stod högt på himlen och inte ett enda moln. Vårkänslor! Gick lite fel vid Kungens Kurva så blev en liten omväg, nästan en timmes promenad blev det. ;P Var en riktigt härlig promenad men ändå liite för kallt för att promenera tillbaka också. Fick mer ont i halsen av promenaden.

Sunny walk

Köpte högtalare och hörlurar på Media Markt. Urbanears Plattan hörlurar, likadana som jag har fast mörkblå. Så nu ska jag bara använda de gamla när jag tränar (svettlurarna ;) och de nya till vardags. Orkade inte fråga efter att testa ljudet på högtalare så jag gick på känsla.. köpte en som verkade bra. Och efter att ha testat ljudet hemma är jag nöjd! Behöver inga Sony-högtalare för 1000 spänn. Vågade inte testa högsta volym p.g.a grannarna och det säger ju allt = ljudet är tillräckligt bra. ;)

Sen tog jag bussen hem, stannade på Lidl på vägen dock och handlade avokados och bagels. Käkade två bagels till lunch. Chillade hemma nån timme.

Vid fyra mötte jag Anna o Miranda i Mall of Scandinavia. Men dit promenerade jag inte, hade varit liite för långt. ;P Haha. Det var nice där men för mycket folk. Särskilt inne på Pull & Bear. När jag kom ut från provrummet var kön till kassan milslång men Anna stod näst på tur så hon köpte mina grejer och så swishade jag henne. Teamwork. ;)

Högtalaren fick t.o.m en liten väska till ;)

Handlade även på H&M, Cubus och Gina Tricot. På Cubus hittade jag spontant en bikini t.o.m. Finns en risk att överdelen är lite för stor dock, men skitsamma. Bara den inte ramlar av så. Haha. Köpte även två nya nagellack, var längesen jag köpte det. Somriga färger. Tänkte ha ett första veckan på resan, och det andra under andra veckan.

Tiden gick fort och man blir väldigt snabbt trött av att gå runt o shoppa. "Tur" att min budget inte tillät mer shopping haha. Nu är allt färdigt inför resan. Behöver bara växla pengar men måste fundera ut hur mycket jag ska växla.

Avslutade det hela med en kaffe på Starbucks, mycket gott. Sen tog jag o Miranda pendeln till stan och Anna promenerade hem. Mötte Gabbi i stan, hon och jag skulle på Mello-kväll hos Jenny. Det var svårt att hitta hem till henne igen men nu tror jag att jag kommer klara det faktiskt! From now on.

Alla hade köpt snacks så det blev en jävla massa. Plus att jag åt kycklingsallad och frallor till middag. Fy fan va mätt jag blev, hade så ont i magen haha. Märker att man verkligen inte klarar av att äta lika mycket som under min fettoperiod. Fattar inte varför man fortsätter utsätta sig för det! Såå himla gott är det inte. Det är som med alkohol, hur dåligt man än mår efteråt så dricker man ändå igen. Men alkohol är mycket roligare. ;P Blev alkoholfritt för min del igår dock, var inte alls sugen.

Usch mår illa av att se det här nu haha

Efter att ha skrattat åt alla dåliga bidrag i Mello satt vi o snackade skit i timmar. Och pratade sommarplaner. Pretty nice. Jag kom hem kl.3 inatt. Tur att det är så nära hem, bara två tunnelbanestationer. Annars hade jag nog inte alls orkat stanna lika länge hehe. Somnade ganska omgående efter tandborstning o så.

Är fortfarande sjuk idag. Fan, varför kunde jag inte bara bli ordentligt sjuk i ett par dar och så kunde det varit över nu?? Istället för att gå med nån långdragen skit. Jag vill träna nu. Tror jag ska testa att göra det imorgon kanske, om jag orkar. Problemet är att jag inte har nån ork heller. Promenad och shopping var tillräckligt jobbigt.

Solen skiner för fullt idag också men kommer nog bara hålla mig inomhus. Kanske måste handla lite dock. Bara tanken på det gör mig trött. ;P

Bara en hel arbetsvecka kvar nu!!