If I go under you'll keep me alive

Usch, bad day!! Från början till slut.

Börjar med att klockan ringer 04:50, inte sugen alls på att gå upp. Hade fett ont i magen, tror inte den gillar kokosfett längre haha.. drog till gymmet ändå men kunde köra en halvtimme halvdant för fick sån sjuk magknip att jag fick gå hem igen. Sen hade jag så ont i magen första timmarna på jobbet att jag nästan gick hem. Inget mer kokosfett nu.

Förutom det så vägde jag mig på morgonen efter gymmet. Shouldn't have done that. Det var värre än jag trodde.. här har man tränat som ett as och legat på ett kaloriunderskott i stort sett varje dag (förutom i lördags) o så går jag upp i vikt! Blir så förbannad.

Give me motivation again please..

Känner mig inte så fet och man brukar ju känna på kläderna om man fläskat på sig men känner snarare tvärtom. Vägde flera kilo mindre sommaren 2014 och då tränade jag inte såhär mycket + att jag åt choklad ibland. Va fan är detta? Kan väl inte vara åldern som fuckar upp ämnesomsättningen redan? Då blir jag tokig. ;P Okej lite smått panik.

Efter dagens nederlag känner jag mig (förhoppningsvis tillfälligt) omotiverad. Vill bara ge upp och käka semlor med nutella haha. Fuck this shit man. Ibland önskar jag bara att jag inte brydde mig. Men då skulle jag bli fet och om det hände skulle jag definitivt börja bry mig igen.

Klaga klaga idag.. ikväll är jag dessutom onormalt trött, även för att vara jag. Orkade knappt slänga in kläder i tvättmaskinen. Får se hur taggad jag kommer vara på att hänga tvätten sen. ;P

Vill bara somna och vakna igen när det är dags att åka. Tired AF. Känns som jag inte haft semester på flera år.