I'm a fool for your games. But I always play

Fy fan, nu har förkylningen gått ut i bihålorna. Visste väl att jag inte skulle slippa undan så lätt. När jag skulle sova igår kväll blev huvudvärken bara värre o värre och hjälpte inte med Treo som det brukar. Vaknade upp idag och hade fortfarande huvudvärk. Drog till jobbet ändå men var ett vrak, ett sånt enormt tryck i huvudet så jag blir yr. Kunde knappt koncentrera mig.

Så drog hem strax före lunch. Bara det hinner gå bort innan jag ska flyga om 9 dagar! Det är illa nog att flyga med förkylning men med värk i bihålorna där det redan på markhöjd känns som att huvudet ska sprängas.. vill inte ens tänka på hur det känns att flyga då. :/ Förra året tror jag att jag gick med det här i typ två veckor.. får inte ta så lång tid denna gång.

 

Dessutom har jag träningsvärk på framsidan av underbenen! Fett konstigt, har nog aldrig haft det förut. Måste vara från promenaden i lördags haha. Så otränad man blir på en vecka att man får träningsvärk av en promenad, skrattretande. ;P

Är trött men tror inte jag kommer kunna sova med denhär huvudvärken. I alla fall inte när det är så ljust.. ska kolla på Limitless. Har börjat följa den serien nu, fett bra. :)) Med Jennifer Carpenter från Dexter, och hon spelar FBI-agent här också. Har några avsnitt kvar av Jane the Virgin men tänkte spara dem till flyget.