Oh I'm haunted by the ghost of you

Fan, när man äntligen börjar komma nånvart med träningen igen så blir man sjuk. Blir typ alltid det nån vecka innan jag ska resa. Det värsta är bara om man är sjuk på flyget, det är inte roligt.

Förra året vid denhär tiden var jag sjuk typ en månad. Alltså sådär jobbigt halvsjuk, gick ju att jobba men orkade ingenting och verkligen inte träna. Kommer ihåg att jag gick ner typ fyra kilo då så det var ju nice i alla fall. ;P Man ska se det positivt! Men bättre att det bryter ut ordentligt så skiten kan försvinna sen men det verkar inte funka så denhär gången heller.. började känna mig risig i tisdags och det var även då jag tränade sist. Är i alla fall för trött för att orka bry mig om beachformen så det är väl på sätt o vis skönt att slippa den stressen en stund, I guess.

Med en påse green rocketz ;)

Vaknade upp idag med mer ont i halsen och inte sugen på någonting alls, inte ens kaffe. Så tog en Cola istället, skönt för halsen. :) Är svullen vid en ny visdomstand som ska ut också, hatar den känslan. Verkar som att jag kommer få alla fyra visdomständer.. kul. Men har inte haft något större problem med dem än så länge i alla fall, peppar peppar.

Annars har inte mycket hänt dårå. Har bara åkt hem efter jobbet o däckat typ. Och käkat green rocketz! Såå gott. Det är ett undantag från inga-sötsaker-kravet haha. Just nu känner jag zero fucks given så kanske t.o.m äter choklad idag. Är verkligen inte bra på det här med disciplin. :p

It's just handles ;P

Shopping står på agendan idag men får se om jag orkar. Det är ganska många timmar kvar dock så kanske piggnar till. Har sett fram emot rese-shopping länge men det är ju inte kul om man går där och är helt död som en zombie.

Sen var det eventuellt party ikväll men det blir nog inte aktuellt i alla fall. ;/ Har typ aldrig varit mindre partytaggad än nu haha. Läste en bok häromdan där de beskrev Stureplans nattliv bra och jag såg verkligen framför mig patetiska småbrudar med högklackat och korta klänningar och dränkta i smink och tänkte bara nej.. det var längesen jag tyckte det var roligt. Nu vill jag bara antingen festa utomlands eller gå på hardstyle-events. I'm too damn old for that other shit.

11 dagar kvar.. unreal <3